کد خبر : 1942804 | 18 خرداد 1402 ساعت 23:36 | 32.1K بازدید | 5 دیدگاه

دکلان رایس 99 درصد از وستهم جدا می‌شود

رفع ابهام بزرگ نقل‌وانتقالاتی در جشن قهرمانی

دیوید سالیوان، رئیس باشگاه وستهم، در جریان جشن قهرمانی امروز از جدایی قطعی دکلان رایس خبر داد.

رفع ابهام بزرگ نقل‌وانتقالاتی در جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، خیابان‌های شهر لندن امروز میزبان هزاران هوادار تیم وستهم بود؛ بازیکنان این تیم بعد از غلبه بر فیورنتینا و کسب قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا، سوار بر اتوبوس روباز، جام را برای هوادارانشان به نمایش گذاشتند. 
دیوید سالیوان، رئیس باشگاه وستهم در جریان این جشن قهرمانی گفت: "یک شب عالی بعد از فصلی وحشتناک بود. فصل ناامید کننده‌ای بود و هیچ چیز دیگر نمی‌توان گفت. با این وجود همه ما از روز اول ایمان داشتیم که جام را می‌بریم." 

1884746

سوال بعدی از سالیوان به موضوع دکلان رایس اشاره داشت. او که پیش از این نیز جدایی ستاره وستهم را تایید کرده بود در این مورد گفت: "رایس 99 درصد می‌رود. ما تابستان گذشته به او قول دادیم که اگر در طول فصل همه تلاش خود را برای تیم انجام دهد و سپس پیشنهاد معقولی داشته باشد با رفتنش موافقت خواهیم کرد و حالا سر قولمان هستیم." 
این پاسخ یک ابهام مهم نقل و انتقالاتی در فوتبال انگلیس بود که رقابت برای جذب بهترین بازیکن لیگ کنفرانس اروپا را داغ‌تر کرده است. منچستریونایتد، بایرن مونیخ و آرسنال جدی‌ترین مشتریان کاپیتان ملی‌پوش وستهم هستند اما به نظر می‌رسد که تصمیم او حضور در جمع توپچی‌های لندن باشد.

دیدگاه‌ها