کد خبر : 1942810 | 19 خرداد 1402 ساعت 00:13 | 18.1K بازدید | 3 دیدگاه

باری در وقت‌های اضافه از شکست گریخت

اوج هیجان در انتخاب آخرین تیم سری آ (عکس)

با تساوی 1-1 کالیاری و باری، سرنوشت آخرین تیم صعود کننده به سری آ به دیدار برگشت پلی آف موکول شد.

اوج هیجان در انتخاب آخرین تیم سری آ (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تیم سری آ در فصل جدید از میان یکی از دو تیم باری یا کالیاری خواهد بود. دیدار رفت دو تیم امشب در خانه کالیاری برگزار شد و با تساوی 1-1 به پایان رسید تا سرنوشت صعود به دیدار برگشت موکول شود. 
باری با 65 امتیاز در مکان سوم سری B قرار گرفت تا از صعود مستقیم به سری آ بازبماند. این تیم در دیدار پلی آف صعود به سری آ مقابل کالیاری قرار گرفت که با غلبه بر پارما به این دیدار راه یافته بود. 

1884761

کالیاری فصل گذشته به سری B سقوط کرد و امسال با قرار گرفتن در رده پنجم نتوانست به طور مستقیم صعود کند. این تیم ابتدا از سد پارمای رده چهارم در پلی آف اول گذشت تا حریف باری در این مرحله نهایی شود. کالیاری امشب فاصله‌ای تا کسب برد نداشت اما در وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد. 
جانلوکا لاپادولا در دقیقه 9 تک گل میزبان را در بازی امشب به ثمر رساند. کالیاری تا پایان 90 دقیقه در حفظ این گل موفق بود تا اینکه باری در وقت‌های تلف شده نیمه دوم به یک ضربه پنالتی رسید؛ میرکو آنتنوچی در دقیقه 6+90 این پنالتی را گل کرد و تیمش را از باخت نجات داد تا این دیدار که نیمه دوم آن 13 دقیقه وقت اضافه داشت با تساوی 1-1 به پایان برسد. 

1884762

بازی برگشت دو تیم روز یکشنبه هفته آینده (21 خرداد) به میزبانی باری برگزار می‌شود تا سرنوشت آخرین تیم حاضر در فصل جدید سری آ بالاخره مشخص شود.

دیدگاه‌ها