کد خبر : 1942814 | 19 خرداد 1402 ساعت 00:35 | 35.9K بازدید | 3 دیدگاه

دراکسلر: کاش سهم بیشتری در قهرمانی بنفیکا داشتم

عذرخواهی طولانی ستاره آلمانی از خانواده‌اش

یولیان دراکسلر، بازیکن آلمانی طی پیامی از طرفداران بنفیکا خداحافظی کرد.

عذرخواهی طولانی ستاره آلمانی از خانواده‌اش

به گزارش "ورزش سه"، یولیان دراکسلر، وینگر آلمانی در ابتدای فصل اخیر به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به بنفیکا ملحق شد اما به دلیل مصدومیت‌های زیاد نتوانست قابلیت‌های خود را نشان داد. او آخرین بازی با پیراهن بنفیکا را در ماه فوریه مقابل کاسا پیا انجام داد. 
دراکسلر در پیامی از طرفداران بنفیکا خداحافظی کرد: "در پرتغال، قرار است که خوب کار کنم و نشان دهم که برای جام جهانی آماده هستم و سپس خواهیم دید که چه می‌شود. برنامه قبل از انتقال قرضی من مشخص بود، انگیزه بالا بود. 
و حالا؟ من با استقبال بسیار خوبی از سوی مسئولان بنفیکا، تیم و هواداران مواجه شدم. شهر زیباست بنابراین ساختار درست بود. اما گاهی متاسفانه همه چیز در فوتبال آنطور که باید پیش نمی‌رود، یک بار دیگر مشخص شد که چقدر سریع همه چیز تغییر می‌کند. در مورد من این مصدومیت‌ها بود که برنامه‌های ما را خراب کرد. متاسفانه هرگز نتوانستم واقعا توانایی‌هایم را نشان دهم. نمی‌توانستم راه بروم، درد داشتم و در نهایت مجبور به عمل شدم. 
دوست داشتم سهم بیشتری در قهرمانی داشته باشم و تقریباً باید از همه عذرخواهی کنم. باید بگویم که این اتفاق من را اذیت کرد. حتی اگر یک بازیکن حرفه‌ای با چند سال تجربه باشیم، فقط می‌خواهیم سالم باشیم، بازی کنیم و از تیم در زمین حمایت کنیم. 

1884771

اما چیزی که در مورد دوران حضورم در لیسبون خاص است این است که حتی در آن ماه‌ها که برایم ایده‌آل نبود، باشگاه از من حمایت کرد. فکر می‌کنم این چیزی است که این باشگاه را خاص می‌کند، به همین دلیل ما قهرمان شدیم، به همین دلیل این باشگاه در بالاترین رده اروپا بازی می‌کند. 
بنفیکا یک خانواده است، به عنوان بازیکنی که احساس امنیت می‌کنیم، به خوبی از آن مراقبت می‌کنیم. محیط فوق‌العاده است. به همین دلیل به باشگاه و همه افرادی که آنجا هستند می‌گویم: برای همه چیز از شما تشکر می‌کنم، از حمایت شما در روزهای سخت متشکرم." 
دراکسلر اکنون به دلیل یک سالی که از قراردادش باقی مانده به پاری سن ژرمن برمی‌گردد. در مجموع، بازیکن آلمانی در 18 بازی پیراهن عقاب‌‎ها را بر تن کرد و 2 گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها