کد خبر : 1942819 | 19 خرداد 1402 ساعت 01:21 | 51.9K بازدید | 18 دیدگاه

تصمیم نهایی یونایتد برای ستاره دردسرساز

منچستریونایتد در نظر دارد میسون گرینوود را فصل آینده به صورت قرضی به باشگاهی در اروپا منتقل کند.

تصمیم نهایی یونایتد برای ستاره دردسرساز

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در نظر دارد میسون گرینوود را به صورت قرضی برای کل فصل آینده به باشگاه دیگری منتقل کند. 
تحقیقات داخلی باشگاه در مورد این مهاجم، که با اتهامات مربوط به اقدام به تجاوز، کنترل و رفتار اجباری و حمله به نامزدش در ماه فوریه دستگیر شد، همچنان ادامه دارد. 
با این حال، دیلی میل گزارش می‌دهد که مقامات باشگاه به دنبال حرکتی هستند که این بازیکن 21 ساله را تا یک سال در خارج از کشور ببینند. تصور می‌شود ایتالیا، اسپانیا و ترکیه سه گزینه برای آینده این بازیکن باشند. 
گفته می‌شود یونایتد تحقیقات خود را در مورد گرینوود- که دو سال از قرارداد هفتگی 75 هزار پوندی‌اش باقی مانده - پس از پایان فصل اخیر لیگ برتر انگلیس، افزایش داده است. 
آنها می‌توانند تصمیم بگیرند که قرارداد این بازیکن را فسخ کنند یا می‌توانند بررسی را تکمیل کنند و او را به خارج از کشور بفرستند تا اینگونه بیشتر درباره آینده او تصمیم بگیرند. 

1884794

چنین اقدامی همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا واکنش عمومی را همراه با سطح سلامت روانی و عملکرد گرین‌وود بسنجند. 
گرینوود که سابقه بازی در تیم ملی انگلیس را دارد، زمانی که این اتهامات برای اولین بار در ژانویه سال گذشته مطرح شد، توسط یونایتد تعلیق شد و همچنان از تمرین و مسابقات خارج است. 
همچنین این احتمال وجود دارد که بازیکن پرورش یافته در آکادمی منچستریونایتد به یک باشگاه دیگر در لیگ برتر برود. در حالی که یونایتد پیشنهاداتی از ترکیه داشته، گرینوود ممکن است ترجیح دهد در سطح بالاتری بازی کند. به این ترتیب، انتقال به ایتالیا یا اسپانیا می‌تواند گزینه بهتری باشد. 
با این حال، استفاده از گرینوود ممکن است برای برخی باشگاه‌ها و حامیان مالی آن‌ها مشکل ایجاد کند. کسانی که از این وضعیت آگاه هستند می‌گویند انتقال به یک باشگاه آمریکایی مانند میلان ممکن است، دشوار باشد. 
همچنین باید توافقی در مورد دستمزد وجود داشته باشد. گرینوود در طول این فرآیند دستمزد کاملش را دریافت کرده است. 
وضعیت، یک وضعیت پیچیده است. یونایتد نسبت به دیدگاه‌های رختکن تیم‌های مردان و زنان خود محتاط است. همچنین این ماجرا با واگذاری مالکیت باشگاه پیچیده‌تر هم شده است.

دیدگاه‌ها