کد خبر : 1942826 | 19 خرداد 1402 ساعت 06:30 | 37.2K بازدید | 7 دیدگاه

پیشنهاد بی‌سابقه و باورنکردنی از سوی ثروتمندان سعودی

عربستانی‌ها بعد از رونالدو و بنزما چه کسی را می‌خرند

یک پیشنهاد باورنکردنی و بی سابقه! عربستانی‌ها به کسی که فکرش را نمی‌کنید، یک قرارداد سه ساله پیشنهاد می‌کنند، البته با پاداش چند میلیون دلاری در هر فصل.

عربستانی‌ها بعد از رونالدو و بنزما چه کسی را می‌خرند

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال را روی میز لیونل مسی گذاشتند، اما او باز هم از دست آنها فرار کرد. ولی سعودی‌ها قصد متوقف شدن ندارند. بعد از ترکاندن بمب‌های بزرگ با خرید کریستیانو رونالدو و کریم بنزما و البته قرار گرفتن انگولو کانته در فهرست بعدی بازیکنان مورد‌علاقه عربستانی.ها، حالا آنها می‌خواهند بهترین داوران جهان را بخرند! 

شیمون مارسینیاک فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و اینتر را در روز شنبه قضاوت خواهد کرد و بعد از هاوارد وب در سال 2010 که فینال جام جهانی و مهم‌ترین بازی فوتبال باشگاهی را در همان فصل قضاوت کرد، او به دومین داوری تبدیل می‌شود که به این دستاورد رسیده است. حالا هفته آینده مارسینیاک می‌تواند مولتی میلیونر شود. 

رسانه‌های لهستانی گزارش دادند پیشنهادی به دست مارسینیاک رسیده که تاکنون هیچ داوری آن را دریافت نکرده است. سعودی‌ها به او پیشنهاد قراردادی سه ساله البته با دستمزد چند میلیون دلاری در هر فصل، برای داوری در لیگ عربستان و همچنین ساماندهی سازمان داوری در آنجا را داده‌اند. 
داور لهستانی برای قضاوت فینال جام جهانی 10 هزار دلار و برای کل مسابقات 93 هزار دلار دریافت کرد. مارسینیاک در عربستان سعودی به خوبی شناخته شده است، جایی که سال‌هاست برای قضاوت مسابقات به آنجا می‌رود. او آخرین بار در ماه می و برای قضات دیدار فینال جام پادشاهی بین الهلال و الوحده راهی این کشور شد. 

1884805

بدیهی است که مارسینیاک تأثیر خوبی را از خود بر جای گذاشته، زیرا سعودی‌ها اکنون می‌خواهند او را به طور دائم استخدام کنند. البته چنین الزامی مستلزم انتقال به عربستان سعودی است که احتمالاً روی حرفه بین المللی داور لهستانی به ویژه در مسابقات تحت نظر یوفا تأثیر می‌گذارد. 

این اولین بار نیست که بهترین داوران اروپایی برای ساختن یک سازمان داوری به قاره‌های دیگر می‌روند، زمانی چینی‌ها این کار را با میلوراد مازیچ انجام دادند که گویا نیم میلیون یورو در هر فصل بابت آن دستمزد می‌گرفت، اما پیشنهاد مارسینیاک، که بهترین سال‌های دوران داوری خود را سپری می‌کند، بی‌سابقه است.

دیدگاه‌ها