کد خبر : 1942828 | 19 خرداد 1402 ساعت 01:59 | 151.6K بازدید | 11 دیدگاه

سورپرایز معارفه بنزما: دست بانداژ شده! (عکس)

طرفداران الاتحاد عربستان برای مراسم معارفه کریم بنزما، ستاره فرانسوی را شگفت‌زده کردند.

سورپرایز معارفه بنزما: دست بانداژ شده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بیش از 50 هزار هوادار الاتحاد عربستان روز پنجشنبه مراسم معارفه کریم بنزما به عنوان شماره 9 جدید این تیم را نظاره کردند. 
مهاجم سابق رئال مادرید و دارنده توپ طلا برای سه فصل با الاتحاد قرارداد امضا کرده، قراردادی که سالانه 200 میلیون یورو تخمین زده می‌شود. 
این مهاجم 35 ساله در میان شعارهای پرشور هواداران الاتحاد معرفی شد. با آتش‌بازی در اطراف او، بنزما در زمین حاضر شد تا به صورت رسمی با پیراهن تیم جدیدش دیده شود. 
طرفداران الاتحاد امشب برای او یک سورپرایز ویژه داشتند. ماکتی از انگشتان دست راست مهاجم فرانسوی امشب در ورزشگاه به نمایش گذاشته شد که در نوع خود قابل توجه بود. 

بنزما از سال 2019 با بانداژ دست راستش در مسابقات حاضر می‌شود. او به دلیل برخورد با مارک بارترا در دیدار با رئال بتیس از ناحیه دو انگشت دست راستش دچار شکستگی شد که نیاز به عمل جراحی داشت، اما به دلیل حضور در مسابقات حساس آن را به پایان فصل موکول کرد. 

1884808

درحالی‌که این عمل جراحی انجام نشد، او مجددا از این ناحیه آسیب دید و با گذشت نزدیک به 4 سال از این اتفاق او هنوز دستش را جراحی نکرده و طرفداران الاتحاد با بانداژ رنگ سیاه و زرد ماکت دستان او را در ورزشگاه به نمایش گذاشتند تا سورپرایز جالبی را برای مهاجم جدیدشان ترتیب بدهند.

دیدگاه‌ها