کد خبر : 1942847 | 19 خرداد 1402 ساعت 09:52 | 50.9K بازدید | 13 دیدگاه

اتفاق غیرمنتظره: ستاره مدنظر بارسا در لیست خرید بایرن

بایرن‌مونیخ قصد دارد شرایط به خدمت گرفتن سفیان امرابط، ستاره مراکشی، را به‌صورت جدی بررسی کند.

اتفاق غیرمنتظره: ستاره مدنظر بارسا در لیست خرید بایرن

به گزارش "ورزش سه"، درخشش امرابط در فصل گذشته و خصوصاً در ترکیب تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر، باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به او جلب شود.

چلسی و لیورپول حتی تلاش کردند که این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند که در نهایت با مخالفت مدیران فیورنتینا روبه‌رو شدند. 

گفته می‌شود که ژاوی علاقه خاصی به سبک بازی او دارد و امیدوار است که بتواند این هافبک مراکشی را در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال به خدمت بگیرد و از شانس زیادی هم برخوردار است. 

1884180

با این حال، او در روزهای اخیر با نشان‌دادن چراغ سبز به دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال که مشتاق جذب او هستند، مدعی شده بود که علاقه زیادی به حضور در لیگ برتر انگلیس دارد؛ چون فکر می‌کند با سبک بازی او سازگار است. 

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس اسکای اسپورت، مدعی شده که بایرن‌مونیخ هم حالا به فهرست علاقه‌مندان به این بازیکن اضافه شده است و قصد دارد شانسش را برای جذب او امتحان کند.

آن‌ها پیش از این مشتاق جذب دکلان رایس بودند؛ اما با نزدیک‌شدن او به آرسنال، تصمیم گرفته‌اند که به فهرست علاقه‌مندان به جذب امرابط اضافه شوند.

دیدگاه‌ها