کد خبر : 1942874 | 19 خرداد 1402 ساعت 11:49 | 69.3K بازدید | 11 دیدگاه

فتح‌الله‌زاده در پی اخراج مرد پرتغالی بود

فلیکس ماگات، گزینه جایگزینی ساپینتو در زمستان!

علی فتح‌الله‌زاده قصد داشت پس از اخراج ریکاردو ساپینتو، یک سرمربی کهنه‌کار و قدیمی را جایگزین مرد پرتغالی کند.

فلیکس ماگات، گزینه جایگزینی ساپینتو در زمستان!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مشکلات استقلال در فصل گذشته لیگ برتر، به اختلافات میان ریکاردو ساپینتو و علی فتح‌الله‌زاده برمی‌گردد. تنش‌های بین این دو نفر از اتاق حاضر در کمپ ناصر حجازی آغاز شد و کار به جایی رسید که مدیرعامل وقت آبی‌ها قصد داشت مرد پرتغالی را از این تیم اخراج کند.

پس از شکست استقلال برابر تراکتور و سپاهان، علی فتح‌الله‌زاده از نتایج به دست آمده رضایت نداشت و در تلاش بود تا ریکاردو ساپینتو را از سمتش اخراج کند. نکته جالب اینکه مدیرعامل وقت آبی‌ها حتی گزینه مورد نظرش را نیز انتخاب کرده بود که او کسی نیست جز فلیکس ماگات.

سرمربی آلمانی و 69 ساله‌ای که در هفت سال گذشته فقط در 9 دیدار هدایت هرتابرلین را برعهده داشت و در این سال‌ها، کارهای مدیریتی و ورزشی انجام می‌داد و فتح‌الله‌زاده به دنبال این بود که با اخراج ساپینتو، او را به استقلال بیاورد.

این خبر پیش از این نیز توسط ورزش سه منتشر شده بود که مدیرعامل سابق استقلال در چند مقطع به دنبال اخراج ساپینتو بود، اما هیئت مدیره با تصمیم وی مخالف بود و حالا مشخص شد که او برای جانشینی مرد پرتغالی، دست روی یک گزینه نام‌آشنا اما قدیمی و به دور از مربیگری گذاشته بود.

1744741

دیدگاه‌ها