کد خبر : 1942875 | 19 خرداد 1402 ساعت 11:56 | 19.6K بازدید | 4 دیدگاه

حمایت نستا از مالدینی: خارجی‌ها تاریخ بخوانند!

الساندرو نستا، ستاره سابق میلان، از رفتار این باشگاه با پائولو مالدینی و اخراج او انتقاد کرد.

حمایت نستا از مالدینی: خارجی‌ها تاریخ بخوانند!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم مالکان باشگاه میلان برای قطع همکاری با مالدینی و برکناری او از سمت مدیر فنی این تیم با موجی از انتقادات روبرو شد. 

بسیاری از بازیکنان فعلی و سابق این باشگاه نسبت به این تصمیم واکنش نشان دادند و به مدیران فعلی روسونری به خاطر کنار گذاشتن یکی از اسطوره‌های بزرگ این باشگاه اعتراض کردند. 

آنچلوتی روز گذشته مدعی شده بود که میلان باید رفتار با اسطوره‌هایش را از رئال مادرید یاد بگیرد و به تاریخ و سنت خودش به اندازه کافی احترام بگذارد و حالا نستا هم صحبت‌های سرمربی سابقش را تایید کرده است. 

1883998

او در این باره به خبرنگاران گفت: «من نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی رخ داده است، اما این اتفاق واقعا با هیچ عقل و منطقی سازگاری ندارد. من معقتد هستم که سرمایه‌داران خارجی باید به ایتالیا بیایند و از آنها استقبال شود چون با خودشان پول و ایده می‌آورند، اما همان‌طور که آنچلوتی امروز گفت، آنها باید تاریخ باشگاه را هم بخوانند.»

نستا با اشاره به نقش پررنگ مالدینی در موفقیت‌ها چند فصل اخیر میلان اضافه کرد: «من باور دارم که پائولو توانست میلان را بار دیگر به قهرمانی در سری A برساند و به آنها در صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان کمک کرد و چنین دستاوردهایی نباید نادیده گرفته شوند.»

دیدگاه‌ها