کد خبر : 1942881 | 19 خرداد 1402 ساعت 12:30 | 60.6K بازدید | 15 دیدگاه

یک اتاق کوچک، عامل اختلاف بزرگ

دعوای فتح‌الله‌زاده - ساپینتو از اینجا آغاز شد!

یک اتاق در محل کمپ تمرین استقلال و بحث بر سر مالکیت آن، عامل اختلاف میان ریکاردو ساپینتو و علی فتح‌الله‌زاده بود.

دعوای فتح‌الله‌زاده - ساپینتو از اینجا آغاز شد!

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال و انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان جانشین وی، ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت از سمت خود استعفا بدهد، اما در نهایت با اصرار مدیریت جدید، حاضر به ادامه همکاری با آبی‌های پایتخت شد.

در همان روزهای نخست نیز می‌شد از روابط سرد میان سرمربی و مدیرعامل تیم خبردار شد. موضوعی که در رسانه‌ها نیز منتشر و سرمنشأ آن به اختلاف میان فتح‌الله‌زاده و ساپینتو بر سر یک اتاق در کمپ ناصر حجازی برمی‌گردد.

ظاهر علی فتح‌الله‌زاده در نخستین بازدید خود از کمپ مرحوم حجازی اعلام کرده اتاقی که در سالن بالا قرار دارد، در اختیار مدیرعامل قرار بگیرد. از قبل برنامه‌ریزی شده بود که سالن مذکور به سالن کنفرانس تیم و آن اتاق به ساپینتو تعلق بگیرد که تصمیم فتح‌الله‌زاده باعث ناراحتی سرمربی پرتغالی شد.

در بحث و جدل‌های میان ساپینتو و فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل آبی‌ها اعلام کرده بود که او در این زمینه تصمیم گیری می‌کند و سرمربی پرتغالی نیز مدعی بود زمانی که تیم از کمبود امکانات رنج می‌برد، این اتاق در اختیار مدیرعامل باشد، درحالی‌که باشگاه، ساختمان و مدیرعامل خودش دفتر دارد.

این مسئله باعث اختلاف شدید میان فتح‌الله‌زاده و ساپینتو شد و سرمربی پرتغالی نیز مدعی بود حضور همیشگی مدیرعامل در محل تمرین باعث از دست رفتن تمرکز بازیکنان خواهد شد چرا که آنها با دیدن وی، در پی دریافت مطالباتشان خواهند بود و توجهی به نکات فنی و تاکتیکی نخواهند داشت.

در نهایت نیز این اختلافات باعث کدورت و سردی روابط طرفین شد به نحوی که فتح‌الله‌زاده در چندین مقطع به دنبال اخراج ساپینتو و انتخاب یک سرمربی جدید برای استقلال بود.

دیدگاه‌ها