کد خبر : 1942886 | 19 خرداد 1402 ساعت 12:53 | 61.4K بازدید | 61 دیدگاه

بی‌توجهی سرمربی پرتغالی به درخواست مدیران استقلال

تصمیم آخر ساپینتو: بی‌احترامی کردند، شکایت می‌کنم!

نشریه معتبر پرتغالی اعلام کرد که ریکاردو ساپینتو به زودی از باشگاه استقلال به فیفا شکایت خواهد کرد.

تصمیم آخر ساپینتو: بی‌احترامی کردند، شکایت می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو که روز گذشته به طور رسمی به تیم آپوئل قبرس رفت، در پست خداحافظی خود حرف از احقاق حقوق خود در مراجع قضایی بابت عدم دریافت مطالباتش زده بود.

بعد از این اتفاق مدیران استقلال به ساپینتو پیغام دادند که از شکایت به فیفا صرف‌نظر کند و صبر داشته باشد تا با او به تفاهم مالی برسند و پولش را پرداخت کنند. این درخواست اما از سوی ساپینتو رد شده و این مربی تصمیم خود را برای شکایت به فیفا گرفته است.

نشریه رکورد پرتغالی امروز در گزارشی به موضوع دلخوری ساپینتو از مدیران استقلال پرداخته و اعلام کرده که سرمربی آپوئل قبرس علیه باشگاه قبلی خود طرح دعوا می‌کند.

این نشریه در گزارش خود به مسئله ناراحتی ساپینتو از بی‌احترامی صورت گرفته اشاره داشته و از قول او نوشته که استقلال 8 ماه مطالبات او را عقب انداخته است.

بر اساس گزارش رکورد پرتغال، ساپینتو تصمیم خود برای شکایت از باشگاه استقلال را گرفته و از طریق وکیل خود قصد دارد خیلی سریع این شکایت را به جریان بیندازد.

به این صورت اگر مدیران استقلال در آینده‌ای نزدیک کاری انجام ندهند، شاهد باز شدن یک پرونده شکایت دیگر از این باشگاه به فیفا خواهیم بود که می‌تواند خطرات جدی‌ای را برای آبی‌پوشان به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها