کد خبر : 1942890 | 19 خرداد 1402 ساعت 13:14 | 33.1K بازدید | 4 دیدگاه

نه من دعوتنامه گرفتم، نه کسی را دعوت کردم

اولین پالس برای لغو جلسه مهم در پرسپولیس

عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس در مورد تغییرات احتمالی در ترکیب مدیریتی باشگاه پرسپولیس موضع‌گیری کرد.

اولین پالس برای لغو جلسه مهم در پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، حسین شهریاری، عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس، که با تصمیم حمید سجادی به این جایگاه رسیده، در گفت‌وگوی خود پیرامون مجمع روز یکشنبه عنوان کرد: انتخاب اعضای هیئت‌مدیره فرایند دارد و تغییر اعضا به این شکل خوب نیست. اگر بخواهند اعضای هیئت‌مدیره تغییر کند، باید جایی را تغییر بدهند که آسیب دارد.

او با دفاع از عملکرد هیئت‌مدیره پرسپولیس اظهار داشت: مجموعه مدیریت پرسپولیس در یک سال اخیر عملکرد خوبی داشته و نتیجه آن را بدون حواشی گرفتند و به گفته مدیران خصوصی‌سازی، عملکرد خوبی داشتند. وقتی یک مجموعه چنین عملکردی دارد، تغییر نیاید انجام شود و باید در حد یارگیری در تیم باشد.

وی افزود: اما در استقلال، من اطلاعات دقیقی ندارم و نمی‌دانم حرفه اعضای هیئت‌مدیره آنها چیست. به نظرم تغییر کار وزارت ورزش است، خصوصی‌سازی هم کارهای خوبی انجام داده و وظایفش در بحث واگذاری است که آیینه شفاف برای سهامداران نشان بدهد. اما اینکه دنبال تعیین اعضای هیئت‌مدیره هستند، قانونی نیست. الان خیلی شرکت‌ها در بورس هستند و اینطور باید خصوصی‌سازی شبانه‌روزی اعضای هیئت‌مدیره تعیین کند.

ویدئو: 303104

شهریاری در مورد اشتغال اعضای هیئت‌مدیره اظهار داشت: طبیعی است که اعضا شغل دیگری داشته باشند و نمی‌توانند منتظر حق الجلسه پرسپولیس باشند. اگر قرار باشد یک نفر هیچ‌کاره باشد و بیاید عضو هیئت‌مدیره شود که نمی‌تواند تصمیم‌گیری کند.

عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس ادامه داد: اگر می‌خواهند عضو جدید بیاورند، احتمالا قصد یارگیری دارند و مثلا می‌گویند دوستانمان را بیاوریم تا هماهنگ باشند اما این منطقی نیست. اینطور انتخاب‌ها یارگیری است و نباید اینطور شود.

او در پایان گفت: قانون تجارت می‌گوید اعضای هیئت‌مدیره باید دو سال باشد، اما در پرسپولیس اینطور نیست. نمی‌شود قانون تجارت را زیر پا بگذاریم. من احساس می‌کنم هدف تعیین هیئت‌مدیره نیست و این است که فضا را خودمانی کنیم. در آخر هرچیزی بشود، وزارت ورزش پاسخگو است و بنابراین وزیر ورزش باید انتخاب کند.

وی در خصوص مجمع یکشنبه عنوان کرد: اگر می‌خواهیم مجمع بگذاریم، رییس مجمع باید دعوتنامه بدهد که من نگرفته‌ام، اگر رییس مجمع ندهد، رییس هیئت‌مدیره باید بدهد آن هم من به کسی دعوتنامه ندادم.

دیدگاه‌ها