کد خبر : 1942897 | 19 خرداد 1402 ساعت 13:58 | 26.5K بازدید | 26 دیدگاه

کری سنگین برای پپ: او از ایتالیایی‌ها می‌ترسد!

روبرتو دی متئو، سرمربی سابق چلسی و فاتح لیگ قهرمانان، معتقد است که پپ گواردیولا از ایتالیایی‌ها هراس دارد.

کری سنگین برای پپ: او از ایتالیایی‌ها می‌ترسد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آتاتورک استانبول باید روبروی اینتر به میدان برود.

دی‌متئو پیش از این سابقه غلبه بر گواردیولا را در لیگ قهرمانان 2012 دارد. او در آن سال توانست در مرحله نیمه نهایی با چلسی به مصاف بارسلونای قدرتمند پپ برود و با پیروزی برابر این تیم به دیدار فینال صعود کند.

او سپس در دیدار فینال در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم رفت و موفق شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و جام قهرمانی را با خود به لندن ببرد.

بسیاری معتقد هستند که اینتر هم شانسی برای پیروزی برابر تیم ترسناک این مربی اسپانیایی ندارد، اما دی‌متئو باور دارد که اینتر از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار است. 

1884901

این مربی ایتالیایی در گفت‌وگو با خبرنگاران در آستانه فینال لیگ قهرمانان اظهار داشت: «چلسی مدعی نبود و همه این را می‌دانستند. اما مقایسه اینتر با آن تیم دقیق و درست نیست، چون منچسترسیتی در خانه بازی نمی‌کند و سیمونه اینزاگی هم تیم کاملش را در اختیار دارد.

پپ گواردیولا تیمی باورنکردنی و فوق العاده ساخته است، اما اینتر این شانس را دارد که برابر آنها به پیروزی برسد. تیم چلسی من این درس را به همه داد که با داشتن انگیزه انجام دادن هر کاری ممکن است.

ما انگیزه زیادی داشتیم. کاملا متقاعد شده بودیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. اینتر هم روحیه مشابهی دارد، آنها شبیه به تیمی نیستند که ترسیده باشند. گواردیولا بیشتر از یک مربی است و دید خاصی دارد اما می‌داند که ایتالیایی‌ها تا چه حد اهل رقابت هستند و از ما می‌ترسد.»

دیدگاه‌ها