کد خبر : 1942904 | 19 خرداد 1402 ساعت 14:35 | 102.7K بازدید | 33 دیدگاه

بعد از مسلمان و ربیع‌خواه نوبت به انصاری رسید

خداحافظی ادامه‌دار ستاره‌های پرسپوليسی

مدافع چپ پرسپوليس از پایان دوران فوتبالی خود و خداحافظی‌اش خبر داد.

خداحافظی ادامه‌دار ستاره‌های پرسپوليسی

به گزارش “ورزش سه”، محمد انصاری که به شکلی جالب توجه به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد، مسیری ویژه را در جمع سرخ‌ها طی کرد تا اکنون در تصمیمی شاید زودهنگام از پایان دوران فوتبالی‌اش خبر بدهد.

خداحافظی در ۳۱ سالگی شاید بیشتر از هر چیزی به واسطه اتفاقات و البته مصدومیت‌هایی باشد که او را کاملا ناامید کرده است. انصاری بعد از دو مصدومیت سخت رباط صلیبی و دور شدن از پرسپوليس، در شرایطی راهی مس رفسنجان شد که امیدوار بود کابوس آن روزها برایش پایان یابد اما یک تکرار شوکه کننده او را مدت‌ها از دور فوتبال کرد.

انصاری در لیگ پانزدهم و بعنوان یکی از گزینه‌های نیمکت نشین به پرسپوليس آمد، اما در دیدار با سپاهان اتفاقات عجیبی رقم خورد تا او جایگاه ثابتی را در ادامه برای خود شکل دهد. جایگاهی که او را به سرعت هر چه تمام‌تر به نیروی فیکس سرخ‌ها و در ادامه بازیکن ملی‌پوش با دعوت سخت‌گیرانه كارلوس كی‌روش تبدیل کرد.

1582983

اما مصدومیت رباط در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و در ادامه تکرار آن در بازگشت و در شرایط تمرینی او را از پرسپوليس کاملا دور کرد. انصاری راهی مس رفسنجان شد، اما یک بار دیگر گرفتار مصدومیت شد تا علی‌رغم تمام استعدادی که داشت در ۳۱ سالگی بزرگ‌ترین تصمیم زندگی‌اش را بگیرد و در صفحه شخصی‌اش بنویسد: «خداحافظ فوتبال».

با خداحافظی محمد انصاری اکنون جمع بازیکنانی که در دوره طلایی برانکو و پرسپوليس به این تیم آمده بودند و خداحافظی کردند به سه نفر رسید: محسن مسلمان نیز در ۳۲ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و چندی پیش نیز محسن ربیع‌خواه این تصمیم را برای پایان دادن به دوران بازی‌اش گرفته بود تا اکنون محمد انصاری نیز به این جمع اضافه شود.

دیدگاه‌ها