کد خبر : 1942905 | 19 خرداد 1402 ساعت 14:45 | 67.4K بازدید | 16 دیدگاه

وداع با دوران بازی در کنار بزرگان؛

کل خوزستان برای این خداحافظی جمع شدند

به مناسبت پایان دوران فوتبال آرش افشین دیداری دوستانه در رامهرمز ترتیب داده شده است.

کل خوزستان برای این خداحافظی جمع شدند

به گزارش "ورزش‌سه"، چند روز پیش بود که آرش افشین با انتشار پستی اینستاگرامی بالاخره به کاری دست زد که از آن می‌ترسید و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

افشین که از رامهرمز فوتبال خود را آغاز کرده، یکی از کشف‌های مجید جلالی در فولاد خوزستان بود و موفق شد در اوایل دهه 90 قهرمانی با قرمزپوشان اهوازی را هم تجربه کند. او در ادامه بازی برای تیم‌هایی نظیر سپاهان، استقلال، ملوان، فولاد، شهرداری آستارا و خیبرخرم آباد را هم تجربه کرد، اما در شرایطی که طی سال‌های اخیر همواره سعی داشت، به فرم ایده‌آل خود بازگردد، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

به بهانه خداحافظی آرش افشین دیداری دوستانه میان منتخب رامهرمز و منتخب بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی خوزستان ترتیب داده شده است؛ دیداری که از ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد و افشین در یک بازی به‌یادماندنی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

احمدداوودی، خیرالله ویسی آرا، میلاد میداوودی، آرش افشین، حسین مالکی،  صابرحردانی، هادی حبیبی نژاد، فرشاد جانفزا، صالح حردانی، علیرضا نازی و... از جمله بازیکنانی هستند که برای تیم منتخب رامهرمز در این دیدار نمادین بازی خواهند کرد. ضمن اینکه محمد نظری هدایت تیم رامهرمز را برعهده دارد.

در سوی دیگر این مسابقه هم بازیکنانی نظیر اسماعیل شریفات، محمد طیبی، حسین شنانی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، احمد جبوری، صادق صادقی ، مسلم مجدمی، مهدی داغر، عبدالله کرمی، حمید بوحمدان، رامین داودی، مصطفی کیانی، فرشاد سالاروند و... بازی خواهند کرد.

گفتنی است عبدالله ویسی که پس از حفظ معجزه‌آسای صنعت نفت آبادان در لیگ برتر این روزها از محبوبیت بالایی در خوزستان برخوردار است، میهمان ویژه این مسابقه برای خداحافظی مهاجم سال‌های اخیر فوتبال خوزستان خواهد بود.

دیدگاه‌ها