کد خبر : 1942907 | 19 خرداد 1402 ساعت 14:52 | 11.8K بازدید | 10 دیدگاه

فینال سی‌ال

دی‌بروینه: شانس سیتی و اینتر برابر است

کوین دی‌بروینه گفت برای بازی با اینتر مثل هر مسابقه دیگری آماده خواهد شد و شانس سیتی و اینتر را در فینال لیگ قهرمانان برابر دانست.

دی‌بروینه: شانس سیتی و اینتر برابر است

به گزارش "ورزش سه"، فینال لیگ قهرمانان شنبه بین منچسترسیتی و اینتر برگزار می‌شود و کوین دی‌بروینه، سوپر استار سیتی، در مصاحبه با روزنامه میلانی گاتزتا دلو اسپورت، از این بازی حرف زد.

هافبک بلژیکی گفت: «فکر نمی‌کنم چیزی را در تیم عوض کنیم. من تلاش می‌کنم آرام باشم و همان‌طوری آماده شوم که قبل از هر بازی دیگری آماده آن می‌شوم.» او اضافه کرد: «بعد از برد برابر چلسی، قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفتیم اما بعد از فینال جام حذفی مستقیم به خانه رفتم. سر همسرم شلوغ بود برای همین من از بچه‌ها مراقبت کردم و از چند روز تعطیلی در کنار خانواده‌ام لذت بردم.»

سیتی شانس اصلی قهرمانی محسوب می‌شود اما دی‌بروینه اینتر را دست‌کم نمی‌گیرد: «اگر تیم قدرتمندی نباشید، به فینال لیگ قهرمانان نمی‌رسید. اینتر کوپا ایتالیا را برده و تقریبا در تمام بازی‌های آخر فصلش برنده شده است. این تیم یک هویت شفاف و یک سیستم مشخص دارد. هیچکس فکر نمی‌کند بازی جلوی اینتر راحت است و این هم که یک فینال است، پس هر دو تیم شانس برابر دارند.

باید یک گل بیش‌تر از آن‌ها بزنیم و نسبت به آن‌ها بهتر دفاع کنیم. همیشه داستان‌ همه بازی‌ها همین است. راستش فکر می‌کنم باید همان‌طور که بلد هستیم، بازی کنیم.»

دی‌بروینه در فینال استانبول با روملو لوکاکو، دوستش روبرو می‌شود: «راستش مدتی می‌شود که با او حرف نزده‌ام. از آخرین باری که برای بلژیک بازی کردیم، با هم صحبت نکرده‌ایم. هر دو نفرمان خیلی مشغول بوده‌ایم. روملو یکی از بهترین دوستانی است که در فوتبال دارم، از 13، 14 سالگی هم را می‌شناسیم. این فقط یک بازی است، اما بعد از آن دوباره رفیق هستیم و هفته آینده در تیم ملی همدیگر را می‌بینیم.»

1884914

دیدگاه‌ها