کد خبر : 1942914 | 19 خرداد 1402 ساعت 15:12 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

مهاجری به دنبال تکرار موفقیت‌های گذشته؛

آغاز ماموریت بزرگ در لیگ یک با مربی باتجربه

رضا مهاجری که همه‌ساله جزء گزینه‌های سرمربیگری بسیاری از تیم‌های لیگ برتری بود، امسال هم با وجود داشتن چندین پیشنهاد، منتظر جایی نماند و به دعوت رفیق قدیمی‌اش پاسخ مثبت داد.

آغاز ماموریت بزرگ در لیگ یک با مربی باتجربه

به گزارش "ورزش سه" مهاجری در نخستین سال سرمربیگری‌اش وقتی از سال‌ها دستیاری فیروز کریمی فارغ شد و به عنوان سرمربی به شیرین‌فراز کرمانشاه رفت، تیم در آستانه سقوط آن‌ها را به رتبه تک‌رقمی رساند و خداحافظی کرد.

او سپس به لیگ دسته دوم رفت و سکان هدایت سیاه‌جامگان را به عهده گرفت و درست طبق وعده مدیران مشهدی تیم‌شان را از لیگ دسته دوم به دسته اول رساند و در نخستین سال حضورش در لیگ دسته یک تا پلی‌آف بالا آمد و در نهایت قافیه بازی به پیکان و فرهاد کاظمی واگذار شد تا مأموریت مهاجری به سال بعدی موکول شود، او در لیگ بعدی سیاه‌جامگان را با اقتدار لیگ برتری کرد و سپس به پدیده رفت و بعد هم در تراکتورسازی، ماشین‌سازی، نساجی و مس کرمان روی نیمکت نشست و در نهایت برای نجات مسجدسلیمان راهی خوزستان شد و تیم خوزستانی را که گزینه اصلی سقوط بود در لیگ نگه داشت.

او فصل بعدی در خطه خوزستانی‌ها ماند، اما علی‌رغم یک هفته صدرنشینی و شروع خوب، در ادامه نتوانست تیمش را در شکل درست آمادگی نگه دارد و از آن تیم خداحافظی کرد. 

نکته جالب مهاجری این بود که او تقریباً در هر مسابقه‌ای که تیمش را به زمین مسابقه می‌فرستاد یکی-دو بازیکن در تیم حریف داشت که زیر دست او بازیکن شده بودند و حالا هم در حالی به خیبر رفته که بازیکنان او در نفت مسجدسلیمان بیشتری سهمیه تیم ملی امید را در اختیار دارند و تیم نفت در حالی که به لیگ پایین‌تر سقوط کرده، اما رضا عنایتی 5 بازیکن از آن‌ها را به اردو فراخواند.

مهاجری حالا تقریباً نخستین مربی قطعی شده برای یک تیم لیگ یکی است و کارش را به سرعت آغاز خواهد کرد. چیزی که فراز کمالوند از او خواسته جز صعود به لیگ برتر نیست و مالک باشگاه این قول را داده برای محقق شدن این رویا پای خواسته‌های جاه‌طلبانه مهاجری ایستاده است.

دیدگاه‌ها