کد خبر : 1942930 | 19 خرداد 1402 ساعت 16:38 | 49.9K بازدید | 13 دیدگاه

محمد مومنی اعلام کرد:

انتخاب سرمربی استقلال با نظر مدیریت جدید

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که سرمربی جدید استقلال بعد از مجمع روز یکشنبه باشگاه انتخاب می‌شود.

انتخاب سرمربی استقلال با نظر مدیریت جدید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن جدایی ریکاردو ساپینتو بحث‌های زیادی درباره جانشین او در استقلال مطرح شده است. در این بین نام‌هایی به میان آمده و حجت کریمی هم اعلام کرده که مذاکرات خود را با برخی سرمربیان خارجی شروع کرده است.

این در حالی است که روز یکشنبه مجمع باشگاه استقلال برگزار خواهد شد و پیش‌بینی‌ها بر این است که در این جلسه اعضای هیات مدیره جدید باشگاه انتخاب خواهند شد.

در این شرایط انتخاب سرمربی جدید قبل از مجمع موضوعی بود که از دید خیلی‌ها منطقی نیست. با این حال محمد مومنی، عضو هیات مدیره استقلال، افشا کرد تا بعد از جلسه روز یکشنبه برای انتخاب سرمربی صبر خواهند کرد.

مومنی در گفت‌وگوی امروز خود با خبرنگاران درباره نام‌هایی که برای سرمربیگری استقلال وسط آمده، تاکید کرد:‌ «وقتی قرار است تغییر و تحول ایجاد شود نام‌های زیادی بر سر زبان‌ها می‌افتد. فعلا هیچ مذاکره‌ای با هیچکسی نکرده‌ایم. منتظریم ببینیم یکشنبه چه اتفاقی می‌افتد و بعد تصمیم بگیریم. حق امضا داریم و می‌توانیم تصمیم بگیریم ولی در حال بررسی هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.»

با این شرایط به نظر می‌رسد انتخاب سرمربی جدید استقلال با نظر تیم مدیریتی بعدی باشگاه معرفی شود؛ تیمی که احتمالا از روز دوشنبه سر کار می‌آید و برای انتخاب نفر اول کادرفنی باید سریعا اقدام کند.

دیدگاه‌ها