کد خبر : 1942932 | 19 خرداد 1402 ساعت 16:47 | 39.1K بازدید | 38 دیدگاه

مومنی: حکم کمیته انضباطی تاثیر زیادی داشت

فدراسیون، جدیدترین مقصر جدایی ساپینتو از استقلال

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدایی ریکاردو ساپینتو تاثیر زیادی داشته است.

فدراسیون، جدیدترین مقصر جدایی ساپینتو از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال انبوهی از حواشی را اطراف این باشگاه ایجاد کرده است؛ جدا از مسائلی که درباره انتخاب جانشین این مربی وجود دارد، انتقادهایی که عده‌ای از هواداران استقلال در فضای مجازی نسبت به این مسئله داشته‌اند هم بر حواشی موجود دامن زده است.

اگرچه مدیران استقلال درباره موضوعات مربوط به دستمزد و خواسته‌های ساپینتو صحبت‌های زیادی کردند، اما حالا محمد مومنی، عضو هیات مدیره باشگاه، یک مسئله جدید را در این خصوص بر زبان آورده است.

مومنی در این باره گفته است: «با اتفاقاتی که افتاد دیگر نمی‌توانست بماند. حکم کمیته انضباطی خیلی تاثیر داشت. هواداران به او خیلی علاقه مند بودند. ما هم سعی کردیم با توجه به معرفتی که به خرج داده بود برایش سنگ تمام بگذاریم ولی متاسفانه روز آخر این اتفاق افتاد و نتوانستیم.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا هیات مدیره باشگاه استقلال تلاشی در این زمینه انجام داد، بیان کرد: ‌«نیازی به عزم ما نبود. هر کاری هم می‌کردیم نمی‌توانستیم. باشگاه هم به رای صادر شده معترض بود. ما که متوجه نشدیم چرا اخراج شد.»

ویدئو: 303112

دیدگاه‌ها