کد خبر : 1942935 | 19 خرداد 1402 ساعت 16:57 | 5K بازدید | 2 دیدگاه

اولين نماينده ايران هشتم شد

باخت نزدیک سربازان نزاجا در گام پايانى آسيا

نماینده ایران با شکست برابر عمان به کار خود در بیست و پنجمین دوره جام باشگاه‌های آسیا پایان داد.

باخت نزدیک سربازان نزاجا در گام پايانى آسيا

به گزارش "ورزش سه" تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی ایران در آخرین بازی از بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که به‌میزبانی استان اصفهان در حال برگزاری است، از ساعت ١٥ امروز در سالن شش هزار نفری حماسه ۲۵ آبان برای کسب جایگاه‌های هفتم و هشتم به‌مصاف نماینده کشور عمان رفت.

ویدئو: 303117

سربازهای نزاجا که پیش از این در مرحله مقدماتی مقابل تیم‌های جونیور چین، تاشکند ازبکستان به برتری رسیده بودند، در مصاف با الکویت کویت، النجمه بحرین و الدحیل قطر نیز بازی را واگذار کرده بودند.

این بازی با قصاوت کوبل داوری کشور بحرین در شرایطی آغاز شد که تیم عمانی بهتر از تیم نزاجای شهید شاملی کار را آغاز کرد و در پایان نیمه نخست این تیم موفق شد با برتری ۱۶ بر ۱۴ به رختکن برود.

1884955

نیمه دوم برای نیروی زمینی خوب شروع نشد و اشتباهات فردی بسیار بالا بازیکنان این تیم در خط حمله و موقعیت‌هایی که یکی پس از دیگری هدر رفت، باعث شد در دقیقه ۵۰ بازی اختلاف گل تیم عمانی با نماینده ایران به عدد ۸ برسد. در ده دقیقه پایانی نماینده کشورمان هرچه تلاش کرد، نتوانست اختلاف را جبران کند تا در پایان نیروی زمینی با قبول شکست نزدیک ۳۰ بر ۲۹ به جایگاه هشتم جام باشگاه‌های آسیا برسد‌.

دیگر بازی امروز از ساعت ١٧ بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و الکویت کویت برای کسب جایگاه‌های پنجم و ششم برگزار می‌شود.

همچنین فردا از ساعت ۱۵ دو تیم الریان قطر و کاظمه کویت در دیدار رده‌بندی و تیم‌‌های الدحیل قطر و النجمه بحرین از ساعت ۱۷ در بازی فینال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدگاه‌ها