کد خبر : 1942943 | 19 خرداد 1402 ساعت 17:45 | 33.2K بازدید | 5 دیدگاه

استقلال برای پرداخت طلب پادوانی سند رو کرد (عکس)

باشگاه با استقلال با انتشار برگه‌ای از انتقال مطالبات پادوانی، عدم پرداخت آن را تکذیب کرد.

استقلال برای پرداخت طلب پادوانی سند رو کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی دوشنبه شب با حضور در برنامه فوتبال برتر، از بسته شدن تمامی پرونده‌های خارجی این باشگاه خبر داد. او مدعی شد به دلیل شرایط تحریمی در ایران، مطالبات لئاندرو پادوانی با تأخیر فراوان به حساب این بازیکن نشسته است.

با این حال، مدافع سابق و برزیلی استقلال امروز در مصاحبه‌ای که با رسانه‌های ایرانی داشت، دریافت طلبش را تکذیب کرد. او گفت: من فقط زمانی می‌توانم دریافت پول را تایید کنم که در حساب من باشد و الان پولی در حسابم نیست. شنیده‌ام باشگاه پول را فرستاده اما بانک به دلیل نیاز به مدارک آن را فعلا دریافت نکرده است.

حجت کریمی نیز که ظهر امروز برای شرکت در مراسم ختم خواهر امیر قلعه‌نویی شرکت کرده بود، درخصوص ادعای پادوانی گفت: رسید آن را داده‌ام تا در سایت باشگاه منتشر کنند و امروز این کار انجام می‌شود. از رسید بالاتر نداریم. آن را در سایت خواهیم گذاشت تا همه ببینند.

1884963

حالا باشگاه استقلال به وعده سرپرست خود جامه عمل پوشاند و تصویری از فیش واریزی به حساب لئاندرو پادوانی را در رسانه رسمی خود منتشر کرد تا ثابت کند مطالبات این بازیکن برزیلی را پرداخت کرده است.

در متن اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

به جهت تنویر افکار عمومی، به استحضار هواداران محترم استقلال می‌رساند کلیه مطالبات آقای پادووانی پرداخت گردیده و اسناد مربوط به پرداخت طلب ایشان به پیوست منتشر می‌شود.

به نظر می‌رسد برخی بیشتر از خود پادووانی، پیگیر و نگران انتقال این پول بودند، اما باشگاه استقلال دیگر دینی از ایشان بر گردنش نیست، هر چند که همچنان از حادثه‌ دلخراشی که برای پادوانی رخ داد، متاثریم و آرزوی سلامت کامل و بهبودی برای او داریم.

دیدگاه‌ها