کد خبر : 1942944 | 19 خرداد 1402 ساعت 18:04 | 69.3K بازدید | 18 دیدگاه

عبدالرزاق حمدالله به دنبال انتخاب تیم جدید

وضعیت عجیب بهترین گلزن عربستان با حضور بنزما

عبدالرزاق حمدالله آقای گل لیگ حرفه‌ای عربستان، برای فصل جدید وضعیت نامشخصی دارد.

وضعیت عجیب بهترین گلزن عربستان با حضور بنزما

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیوستن کریم بنزما به الاتحاد و اعطای شماره 9 این تیم به وی، آینده عبدالرزاق حمدالله، ستاره مراکشی زرد و سیاه پوشان شهر جده، با ابهام روبرو شده است.

بازیکنی که فصل گذشته آقای گل لیگ عربستان شد و با الاتحاد نیز جام قهرمانی لیگ را بالای سر برد، حالا پیراهن شمراه 9 او را به ستاره فرانسوی و سابق رئال مادرید داده‌اند که این مسئله می‌تواند به منزله جدایی حمدالله باشد.

عادل بابیکر، خبرنگار ورزشی با بیان اینکه علی‌رغم عقد قرارداد با بنزما، اما عبدالرزاق حمدالله در فصل آینده به حضور در الاتحاد ادامه خواهد داد، گفت: نونو اسپریتو سانتو، حمدالله را در اولویت‌های باشگاه برای فصل بعد قرار داده است.

1690640

بابیکر افزود: باشگاه الاتحاد سه گزینه قراردادی در نقل و انتقالات تابستانی دارد، اما سرنوشت بازیکنان خارجی این تیم همچنان در هفته‌های آینده مشخص خواهد شد.

در برخی از خبرها عنوان شده بود که با جذب کریم بنزما، ممکن است عبدالرزاق حمدالله در آستانه خروج از الاتحاد باشد. حتی از تیم‌های الشباب و الاهلی به عنوان تیم‌هایی یاد شد که ممکن است این ستاره مراکشی را به خدمت بگیرند.

حمدالله یکی از عناصر اصلی الاتحاد است که در فصل 2022-2023 با به ثمر رساندن 21 گل به عنوان برترین گلزن لیگ عربستان سعودی شناخته شد و در کسب قهرمانی لیگ حرفه‌ای و سوپرجام عربستان، کمک بزرگی به تیمش کرد.

الاتحاد خود را برای فصل جدید 2023-2024 آماده می‌کند، جایی که این تیم علاوه بر لیگ عربستان، جام حذفی و سوپرجام، باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی باشگاه‌ها نیز حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها