کد خبر : 1942979 | 19 خرداد 1402 ساعت 20:30 | 19.2K بازدید | 17 دیدگاه

دی‌بروینه: اینتر دفاع می‌کند، نباید زود عصبی بشویم

کوین دی‌بروینه در نشست خبری پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت اینتر تیم متراکمی است و سیتی می‌داند که گلزنی برایش سخت خواهد بود و نباید در دقایق اولیه عصبی بشود.

دی‌بروینه: اینتر دفاع می‌کند، نباید زود عصبی بشویم

به گزارش "ورزش سه"، شهر استانبول در ترکیه فرداشب میزبان بزرگترین دیدار باشگاهی در فوتبال اروپاست: فینال لیگ قهرمانان که بین دو تیم منچسترسیتی و اینتر برگزار خواهد شد.

منچسترسیتی با تمام توانش برای نبرد با اینتر به میدان می‌رود، چرا که بعد از چند سال اقتدار در فوتبال انگلیس و کسب همه جام‌های ممکن جای خالی جام قهرمانی چمپیونزلیگ در گنجینه افتخارات این تیم انگلیسی خالی است.

پپ گواردیولا دو سال پیش در لیسبون تا یک قدمی رسیدن به این جام پیش رفت اما ناکام ماند. این بار اما پپ در صورت قهرمانی نه تنها سیتی را برای اولین بار صاحب باارزش‌ترین جام اروپا خواهد کرد بلکه سه‌گانه‌ای تاریخی برای این تیم به ارمغان خواهد آورد.

کوین دی‌بروینه، ستاره خط میانی سیتی، در نشست خبری پیش از فینال فردا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

جو موجود در رختکن منچسترسیتی
من مدت‌هاست در این تیم هستم و می‌توانم بگویم در طول این هشت سال همیشه جو رختکن عالی بوده. ما در این تورنمنت لحظات درخشانی داشته‌ایم ولی تا الان نتوانستیم به قهرمانی برسیم. ما در لیگ قهرمانان کم فراز و نشیب بودیم و عملکرد خیلی خوبی داشتیم. حالا باید سعی کنیم در بازی فردا هر طور شده راهی پیدا کنیم که اولین جام سی‌ال را به دست بیاوریم. این برای باشگاه و بازیکنان و هواداران خیلی مهم است.

اینزاگی گفت سیتی بهترین تیم اروپاست. نظر شما چیست؟
از مربی اینتر تشکر می‌کنیم. ما سعی می‌کنیم با تلاش زیاد بهترین نمایش‌ها را داشته باشیم. در این مدت موفق شدیم در بازی‌های زیادی به پیروزی برسیم. همه می‌دانند ما چطور بازی می‌کنیم و با تاکتیک‌های دفاعی و هجومی ما آشنا هستند. فردا هم سعی می‌کنیم همین‌طور بازی کنیم.

1885024

این فصل برای کوین دی‌بروینه چقدر راضی کننده بوده؟
جام جهانی باعث شد این فصل خاص باشد، ولی چه می‌شود کرد. ما وقتی از جام جهانی برگشتیم به کارمان ادامه دادیم. هر کسی حس خاصی دارد، ولی من به دستاوردهای سیتی به عنوان یک تیم افتخار می‌کنم. فردا می‌خواهیم قدم بعدی را برداریم تا دستاوردهایمان را شگفت‌انگیزتر کنیم. بله ما به عنوان یک تیم خیلی خوب بودیم.

رابطه کوین دی‌بروینه و ارلینگ هالند
نمی‌توانم توضیح بدهم. بین ما رابطه خاصی برقرار است و من می‌فهمم او چه می‌خواهد. ما خیلی زود با هم رفیق شدیم و رابطه خوبی داریم. او با نرخ بی‌نظیری گلزنی می‌کند و همین باعث شد به راحتی در تیم جا بیفتد. حتی در بازی‌های اخیر ما او به شکل‌های مختلف در پیروزی‌ها تاثیرگذار بوده. امیدوارم فردا هم بتواند کاری که خوب بلد است را انجام بدهد.

انتظار داری فردا بازی چه طور پیش برود؟
ما اینتر را می‌شناسیم. آنها تیم متراکمی هستند و 5-3-2 بازی می‌کنند. با دو مهاجم که خوب حفظ توپ می‌کنند و بازیکنانی دونده در خط میانی و البته دفاعی بی‌نظیر. انتظار نداریم بازی به شکلی باز دنبال بشود. البته خیلی‌ از فینال‌ها اینطور هستند. نباید خیلی زود شروع به عصبی شدن بکنیم. شاید در دقایق اولیه نتوانیم فرصت‌های زیادی داشته باشیم. باید به سبک خودمان فوتبال کنیم و راحت باشیم و امیدوارم در نهایت بتوانیم رخنه‌هایی پیدا کنیم و به گل برسیم.

آیا قهرمانی سی‌ال برای سیتی به رؤیا و وسواس تبدیل شده؟
بله. می‌شود گفت هر دو. بستگی دارد از چه کسی بپرسید. هر فوتبالیست حرفه‌ای می‌خواهد قهرمان سی‌ال بشود. این قهرمانی یکی از بزرگترین افتخارات فوتبالی است. چه برای بازیکن و چه برای تیم.

امسال برای سیتی با 2021 متفاوت است؟
این را فردا می‌توانم جواب بدهم. ما دو سال پیش باختیم. از این اتفاق‌ها می‌افتد. در آن روز خوب نبودیم و باید این را قبول کنیم. من نمی‌توانم فقط خاطرات خوب را نگه دارم و بدها را دور بریزم. خوشبختانه یک شانس دیگر دارم که ثابت کنم می‌توانم قهرمان چمپیونزلیگ بشوم.

تفاوت بازیکنان سیتی با بازیکنان فینال 2021 چیست؟
من تفاوت زیادی احساس نمی‌کنم. شاید فرقش این باشد که ما یک هفته پیش در فینال حذفی بودیم، ولی آن سال دو هفته فاصله داشتیم. شاید هم 90 دقیقه بازی مقابل یونایتد برای ما اتفاق خوبی باشد. هفته خیلی شلوغی را پشت سر گذاشتیم، ولی من همیشه سعی می‌کنم که شرایطم را در نرمال‌ترین حالت ممکن حفظ کنم.

دیدگاه‌ها