کد خبر : 1943000 | 19 خرداد 1402 ساعت 21:49 | 39.6K بازدید | 7 دیدگاه

رقابت کاپیتان ایران با ۲ ستاره بارسلونا

فوتسالیست ایرانی پالما در جمع برترین بازیکنان فصل لیگا اسپانیا قرار گرفت.

رقابت کاپیتان ایران با ۲ ستاره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا به پایان رسیده و در هفته آینده فینال این رقابت‌ها نیز برگزار خواهد شد، وب‌سایت فوتسال کرنر قصد دارد در یک نظرسنجی، بهترین بازیکن فصل را شناسایی کند.

در این نظرسنجی، در کنار نام ستاره‌های سرشناس فوتسال جهان ازجمله چینو (خاین)، دیگو (بارسلونا)، لوکائو (کارتاگنا) و پیتو (بارسلونا) که در تیم‌های خود تاثیرگذار بودند، نام حسین طیبی نیز به‌عنوان تنها بازیکن تیم فوتسال پالما و نماینده ایران در این جمع دیده می‌شود.

1885057

حسین طیبی که پس از چهار سال حضور در غیرت قزاقستان و دو سال بازی برای بنفیکا پرتغال تصمیم گرفت این فصل را همراه با پالما اسپانیا پشت سر بگذارد، در این تیم به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و یکی از بهترین‌های تیمش بود و در کنار آن درخشش قابل توجهی در لیگ داخلی داشت تا حالا کاندیدای برترین بازیکن فصل شود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگا ناسیونال موفق شد ۱۵ گل برای پالما به ثمر رساند و روی ۱۰ گل تیمش تاثیرگذاری داشته باشد و در کنار آن بهترین بازیکن تیمش در لیگ قهرمانان اروپا شود، حالا نامش را در جمع کاندیدای برترین بازیکن فصل لیگ اسپانیا می‌بیند و امیدوار است به این مهم برسد.

دیدگاه‌ها