کد خبر : 1943003 | 19 خرداد 1402 ساعت 22:00 | 22.1K بازدید | 7 دیدگاه

تمرین شاداب شاگردان حسین عبدی

هوای بانکوک به نوجوانان فوتبال ساخت(عکس)

تمرین تیم فوتبال نوجوانان ایران امروز در آب و هوای مطبوع شهر بانکوک تایلند برگزار شد.

هوای بانکوک به نوجوانان فوتبال ساخت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوجوانان ایران که خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های زیر 17 سال آماده می‌کند، تمریناتش را در شهر بانکوک کشور تایلند جلو می‌برد.

تمرین امشب نوجوانان فوتبالیست امشب از ساعت 20 به وقت محلی در ورزشگاهKMITL  برگزار شد. با اعلام فدراسیون فوتبال رطوبت هوا در زمان برگزاری این نوبت تمرینی ۸۳درصد و دمای هوا ۲۷ درجه سانتی‌گراد بود که با وزش ملایم باد شرایط مطبوعی ایجاد شده بود و همین موضوع باعث شد تا ملی‌پوشان نوجوان تمرین شادابی را پشت سر بگذارند.

در تمرین امروز بازیکنان طبق دستور سرمربی، دو تیم را تشکیل دادند و موارد فنی متعددی توسط حسین عبدی به آنها گوشزد شد. گلرها نیز در بخشی از زمین، تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر حاج اسبوئی پشت سر گذاشتند.

1885066

زدن ضربات ایستگاهی در مو‌قعیت‌های مختلف دیگر بخشی بود که حسین عبدی روی دقت در نحوه اجرای آن تاکید بسیار زیادی داشت.  همچنین زدن ضربات پنالتی نیز بخش آخر تمرین امشب بود.

تیم زیر 17 ساله‌های ایران در مسابقات جام ملت های آسیا با تیم‌های افغانستان ، قطر و کره جنوبی همگروه است و در اولین بازی روز 26 خرداد مقابل افغانستان به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها