کد خبر : 1943007 | 19 خرداد 1402 ساعت 22:36 | 37.1K بازدید | 77 دیدگاه

خارج از سیستم ثبت کنید، 3 بر صفر بازنده می‌شوید؛

هشدار ترسناک تاج به تیم‌های متقلب لیگ برتر

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه آخرین تمرین تیم امید توضیحات هشداردهنده‌ای درباره عدم رعایت سقف قرارداد داد.

هشدار ترسناک تاج به تیم‌های متقلب لیگ برتر

به گزارش "ورزش‌سه"،  با قوانین جدیدی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پیش از شروع رقابت‌های فصل بیست و سوم لیگ برتر به تصویب رسانده‌اند، شاهد تغییرات بزرگی خواهیم بود، که یکی از این تغییرات تعیین سقف بودجه در بالاترین سطح فوتبال ایران است.
بی‌شک این موضوع می‌تواند برای برخی باشگاه‌های متمول و همینطور استقلال و پرسپولیس که در آنها تنظیم قرارداد حساب و کتاب آنچنانی‌ای ندارد، دردسرساز شود و حالا با توضیح مهدی تاج این خطر برای متخلفان بیشتر هم شده است.
طبق صحبت‌های قنبرزاده سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری مقداری بیشتر از 300 میلیارد تومان است، که البته با توجه به جایگاه تیم‌ها در آخرین جدول رده‌‎بندی مسابقات می‌تواند کمی افزایش داشته باشد.
با این حال اگر ثابت شود که تیمی قانون سقف قرارداد را رعایت نکرده و در مسابقه حاضر شود، تیم حریف می‌تواند به مقامات ذی ربط شکایت ببرد و آنها در صورت اثبات ادعای آن فرد یا تیم، نتیجه بازی را به سه بر صفر اعلام خواهند کرد.

ویدئو: 303142

این موضوعی است که مهدی تاج عصر روز جمعه در تمرین تیم امید به شرح زیر اعلام کرد و به باشگاه‌های لیگ برتری هشدار داد: 
« کمیته انضباطی برای ایجاد ضمانت اجرایی دو روش در اختیار دارد، که یکی از این دو بند این است که اگر کسی خارج از سیستم ثبت قرارداد کند، هم مربی و هم بازیکن، طرف مقابل می‌تواند اعتراض کند و اعتراض می‌تواند سه بر صفر شود. این ضمانت اجرایی اول  است، که روی نتیجه اثر دارد.»

دیدگاه‌ها