کد خبر : 1943010 | 19 خرداد 1402 ساعت 22:59 | 169.2K بازدید | 44 دیدگاه

آپارتمان پورشه: خانه 9 میلیون دلاری مسی در آمریکا

لیونل مسی بعد از انتقال به اینترمیامی در این شهر در آپارتمانی سوپرلوکس زندگی خواهد کرد که در یکی از گران‌قیمت‌ترین مجتمع‌های مسکونی دنیا قرار دارد.

آپارتمان پورشه: خانه 9 میلیون دلاری مسی در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"،  لیونل مسی برای حضور در لیگ MLS آمریکا و پوشیدن پیراهن اینترمیامی آماده می‌شود. درحالیکه همه منتظر بودند او یا به بارسا برگردد یا راهی الهلال شود مسی اعلام کرد راهی آمریکا می‌شود تا از فصل آینده برای باشگاه دیوید بکام به میدان برود.

رادیوی کادنا سِر در گزارشی اعلام کرد برنامه سفر مسی و خانواده‌اش به آمریکا تنظیم شده و آنها به زودی راهی شهر میامی می‌شوند.

1885073

مسی پیش از سفر به آمریکا برای امضای رسمی قراداد با اینترمیامی و معرفی به هواداران اقدام به خرید خانه‌ای برای سکونت خانواده‌اش کرده است. اما مشخصات این خانه که توسط کادنا سر اعلام شده خبرساز شده است.

مسی در شهر میامی در آپارتمانی سوپرلوکس زندگی خواهد کرد که قیمت آن 9 میلیون دلار برآورد شده است. این آپارتمان در یکی از گران‌ترین مجتمع‌های مسکونی دنیا واقع شده است. برجی 60طبقه که در نزدیکی ساحل معروف میامی قرار دارد و گفته می‌شود یکی از زیباترین مناظر دنیا از پنجره آپارتمان‌های این برج قابل رویت است.

1885074

مسی در مصاحبه‌ای که بعد از اعلام تصمیمش با روزنامه موندو دپورتیوو داشت اشاره کرد که هدفش برای انتخاب اینترمیامی، زندگی در آمریکا بوده و او به خاطر خانواده و فرزندانش چنین تصمیمی گرفته است. برجی که لئو مسی و خانواده‌اش در آن ساکن می‌شوند به الهام از طرح پورشه ساخته شده است. 

1885075

دیدگاه‌ها