کد خبر : 1942998 | 19 خرداد 1402 ساعت 21:40 | 55K بازدید | 22 دیدگاه

نیمار: از قبل خبر داشتم مسی به آمریکا می‌رود!

نیمار، همبازی سابق لیونل مسی در پاری سن ژرمن، درباره انتقال او به باشگاه آمریکایی اینترمیامی صحبت کرد و گفت از قبل می‌دانسته که مسی راهی این تیم خواهد شد.

نیمار: از قبل خبر داشتم مسی به آمریکا می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که مشخص شد دوران حضور لیونل مسی در پاری سن ژرمن به پایان رسیده، بسیاری از ستاره‌های سابق و فعلی دنیای فوتبال به این خبر واکنش نشان دادند. اما یکی از احساسی‌ترین پیام‌هایی که خطاب به مسی منتشر شد از طرف همبازی برزیلی او، نیمار، بود که در اینستاگرامش نوشت: "برادر، آنطور که فکر می‌کردیم خوب پیش نرفت، ولی همه سعیمان را کردیم".

نیمار از زمان بازی کنار لئو مسی در بارسلونا با او رفاقتی نزدیک پیدا کرده و گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است این رابطه صمیمی در پاریس هم ادامه داشته است.

1885056

روز چهارشنبه بمب نقل و انتقالات تابستانی امسال توسط لئو مسی منفجر شد و او اعلام کرد نه به بارسا برمی‌گردد و نه به عربستان می‌رود، بلکه راهی آمریکا می‌شود تا پیراهن اینترمیامی را به تن کند. نیمار امروز اعلام کرد که از این تصمیم مسی یکی دو روز قبل از اعلام رسمی‌اش باخبر بوده است.

نیمار که با شبکه ان‌بی‌ای برزیل صحبت می‌کرد درباره تصمیم لیونل مسی برای پیوستن به تیم آمریکایی گفت: "من می‌دانستم که مسی به میامی می‌رود. ما درباره‌اش صحبت کرده بودیم. به مسی گفتم من از شهر میامی خیلی خوشم می‌آید و سبک زندگی در آنجا را خیلی می‌پسندم. گفتم لئو، مطمئنم حضور تو در آمریکا سطح لیگ MLS را به شدت بالا می‌برد. شک ندارم لیگ آمریکا با مسی به مراتب محبوب‌تر شده و بینندگان خیلی زیادی پیدا خوهد کرد".

ستاره برزیلی درباره خداحافظی مسی با پاری سن ژرمن گفت: "همه ما باید از روزهای فوتبالی لئو لذت ببریم و از تماشای بازی‌هایش کیف کنیم. چراکه متاسفانه هیچ فوتبالیستی نمی‌تواند جاودانه فوتبال بازی کند. راستش وقتی فهمیدم که لئو قصد جدا شدن دارد برایم لحظه تلخ و شیرینی بود".

1884647

دیدگاه‌ها