کد خبر : 1943020 | 19 خرداد 1402 ساعت 23:55 | 180.5K بازدید | 46 دیدگاه

علت اخراج کانسلو: وقتی پپ حرف می‌زد هدفون داشت

پپ با کسی شوخی ندارد: از شر این پرتغالی خلاصم کنید!

یک روزنامه انگلیسی علت شروع عصبانیت پپ گواردیولا از ژوائو کانسلو در منچسترسیتی را فاش کرد و گفت همه چیز از یکی از تمرین‌های این تیم آغاز شده است.

پپ با کسی شوخی ندارد: از شر این پرتغالی خلاصم کنید!

به گزارش "ورزش سه" ، بعد از انتقال قرضی ژوائو کانسلوی پرتغالی از منچسترسیتی به بایرن مونیخ که ژانویه امسال انجام شد گزارش‌های زیادی منتشر شد که نشان می‌داد پپ از وضعیت انضباطی این مدافع پرتغالی راضی نبوده و سیتی به درخواست گواردیولا او را واگذار کرده است.

روزنامه انگلیسی The Times امروز جزئیات ماجرایی را فاش کرد که نقطه شروع عصبانیت پپ از کانسلو بوده است. این روزنامه می‌گوید همه چیز از زمانی شروع شد که گواردیولا مشغول صحبت با بازیکنانش بود و متوجه شد کانسلو به جای گوش دادن به حرف‌های مربی‌اش مشغول شنیدن موسیقی است و هدفون به گوش دارد.

1885100

پپ گواردیولا نسبت به اتفاقاتی که در درون تیمش می‌افتد بسیار حساس است و کوچکترین تحملی نسبت به نافرمانی ندارد. سرمربی کاتالان منچسترسیتی این رفتار کانسلو را توهین به خودش تلقی کرده و از همان زمان در ذهن او مشخص می‌شود که بازیکن پرتغالی دیگر جایی در سیتی نخواهد داشت.

تایمز می‌گوید چند روز بعد از ماجرای پپ و کانسلو، سرمربی منچسترسیتی به سراغ چیکی بگیرستین، مدیر ورزشی سیتی، رفته و با لحنی صریح از او می‌خواهد کاری کند «که از شر این پرتغالی راحت شود».

توجه به این نکته جالب است که تا پیش از آن کانسلو یکی از مهره‌های ثابت ترکیب اصلی منچسترسیتی بود. اما بلافاصله بعد از ماجرایی که در رختکن رخ داده و پپ را عصبانی می‌کند پپ به ندرت از این مدافع پرتغالی استفاده می‌کند و این کم کم کانسلو را از شرایط خود در سیتی ناراضی می‌کند.

1851270

اما در بایرن مونیخ هم شانس با کانسلو یار نبود. او در دوران ناگلزمان کمتر به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شد و حتی از زمان روی کار آمدن توماس توخل هم شرایط او تغییر چندانی نکرد. این بازیکن پرتغالی 29ساله تا کنون تنها در 11 بازی برای بایرن مونیخ فیکس بازی کرده و رسانه‌های آلمانی می‌گویند مدیران بایرن قصدی برای دائمی کردن قرارداد قرضی‌اش ندارند. 

دیدگاه‌ها