کد خبر : 1943059 | 20 خرداد 1402 ساعت 10:02 | 9.4K بازدید | 3 دیدگاه

روزنامه‌های انگلیس: آرام باش و قهرمان شو

تیتر اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس به دیدار فینال لیگ قهرمانان اختصاص دارد.

روزنامه‌های انگلیس: آرام باش و قهرمان شو

به گزارش "ورزش سه"، فینال لیگ قهرمانان اروپا امشب در استانبول برگزار می‌شود و منچسترسیتی که برای دومین بار در سه سال اخیر به فینال رسیده، باید مقابل اینترمیلان قرار بگیرد.
شاگردان پپ گواردیولا که در لیگ برتر و جام حذفی به قهرمانی رسیده‌اند، می‌توانند با شکست دادن حریف ایتالیایی به یک سه گانه تاریخی برسند.

1885152

"آرام باش و سه‌گانه را به خانه بیاور" تیتر اصلی صفحه ورزشی دیلی میل است که احتمال رسیدن شاگردان پپ به سومین جام‌شان در دیدار امشب اشاره دارد. این نشریه معتقد است که تیم خونسرد سیتی آماده تاریخ‌سازی است.

1885153

میرر با چاپ عکسی از ارلینگ هالند از فشاری که روی او برای گلزنی در دیدار امشب است، نوشت. این ستاره نروژی که در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی 52 گل زده است، تایید کرد که برای گلزنی مقابل اینتر خود را تحت فشار احساس می‌کند اما تلاش می‌کند تا بتواند به تیمش در رسیدن به سه‌گانه کمک کند

1885154

استار برای دیدار امشب با عنوان All or nothing بازی کرده و تیتر زده Hall or nothing که به نقش پررنگ هالند در این دیدار اشاره دارد. این نشریه معتقد است که در صورت درخشش این ستاره نروژی، منچسترسیتی می‌تواند در چمپیونزلیگ به قهرمانی برسد.

1885151

دیلی اکسپرس بخش دیگری از صحبت‌های هالند را روی جلد برده است: "این رویای من است" که به صحبت‌های این مهاجم گلزن برای قهرمانی در چمپیونزلیگ اشاره دارد. همچنین رویای لائوتارو مارتینز به کسب یک دوگانه فراموش نشدنی بعد از قهرمانی در جام جهانی با آرژانتین هم روی جلد این نشریه رفته است.

1885155

"آخرین مانع" تیتر اصلی دیلی تلگراف است که به دیدار امشب و تلاش سیتی برای رسیدن به سه گانه با عبور از اینتر اشاره دارد. این نشریه از قول هالند نوشته که سیتی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ بود که او را به خدمت گرفت.

1885150

آی اسپورت عکس روملو لوکاکو و ادین ژکو را روی جلد برده و نوشته که مهاجمانی که مجبور به ترک لیگ برتر شدند، قصد دارند مهمانی سیتی را خراب کنند.
تقاضای پپ از هواداران سیتی برای اینکه رفتار مناسبی در جریان دیدار امشب داشته باشند هم روی جلد این نشریه رفته است.

دیدگاه‌ها