کد خبر : 1943101 | 20 خرداد 1402 ساعت 12:16 | 12.3K بازدید | 1 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: کارشان را بساز!

تیتر اصلی روزنامه‌های امروز ایتالیا هم به دیدار امشب اینتر مقابل منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اختصاص دارد.

روزنامه‌های ایتالیا: کارشان را بساز!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شش سال، ایتالیایی‌ها بار دیگر در فینال چمپیونزلیگ نماینده دارند و روزنامه‌های این کشور امیدوارند که اینتر بتواند دست به کار بزرگی بزند و سیتی را در فینال استانبول شکست بدهد. این در حالی است که بسیاری شانس سیتی را بیشتر می‌دانند اما روزنامه‌های ایتالیایی تیترهای خوش‌بینانه‌ای برای نرآتزوری زده‌اند.

1885225

"نرآتزوری کارشان را بساز" تیتر اصلی گاتزتا دلو اسپورت است که به شانس اینتر برای شکست دادن سیتی اشاره دارد. این نشریه پیروزی در فینال امشب را برای اینتری‌ها غیرممکن نمی‌داند و معتقد است سابقه اینتر و آمادگی لائوتارو مارتینز، می‌تواند کفه ترازو را به سود این تیم تغییر بدهد.

1885226

کوریره دلو اسپورت برای دیدار امشب اینتر و منچسترسیتی تیتر زده: "فقط تو" و نوشته که بعد از دو شکست یوونتوس در دو فینال چمپیونزلیگی که ایتالیایی‌ها در آن حضور داشتند، اکنون همه ایتالیا خواهان پیروزی اینتر است. 
پاسخ منفی وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا، به پیشنهاد ناپولی، هم دیگر تیتر کوریره است.

1885227

توتو اسپورت تیتر "بدون ترس" را برای پوشش فینال لیگ قهرمانان انتخاب کرده است و از قول لائوتارو مارتینز نوشته که اینتر ترسی از ارلینگ هالند ندارد و با شجاعت قصد دارد سیتی را در رسیدن به سه گانه ناکام بگذارد.

1885224

"فقط یک ماه" تیتر اصلی ایل رومانیستاست که به فرصت کوتاه مورینیو برای آماده کردن تیمش برای فصل سوم حضورش روی نیمکت رم اشاره دارد. رمی‌ها برای تور پیش فصل به آسیا خواهند رفت.

دیدگاه‌ها