کد خبر : 1943113 | 20 خرداد 1402 ساعت 12:40 | 21.4K بازدید | 1 دیدگاه

شب تاریخی اینتر: بهترین زمان برای فروش باشگاه!

استیون ژانگ، رییس اینتر، چاره‌ای جز استفاده از فرصت حضور این تیم در لیگ قهرمانان برای فروش باشگاه ندارد.

شب تاریخی اینتر: بهترین زمان برای فروش باشگاه!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حالی امشب در فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه آتاترک استانبول به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت که با کوهی از بدهی و مهلت پرداخت‌هایی روبرو است که بیش از نمی‌توان آنها را به تعویق انداخت. 

ژانگ به دنبال تسویه بدهی 350 میلیون یورویی به شرکت سرمایه‌گذاری اوک‌تری است و اگر نتواند تا ماه می سال 2024 میلادی به تعهدات مالی‌اش عمل کند، بدون شک باشگاه اینتر را از دست خواهد داد. 

او در گفتگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت درباره این بدهی اظهار داشت: «اوک‌تری صندوق سرمایه‌گذاری مهمی است که توسط افراد حرفه‌ای مدیریت می‌شود. ما قصد داریم درباره این بدهی بار دیگر مذاکره کنیم. راهی برای تسویه آن پیدا خواهیم کرد و تا زمانی که من اینجا هستم، شاهد تیم قدرتمند و با توانایی رقابت از اینتر خواهیم بود.»

هیچ برنامه مالی‌ای در این جمله دیده نمی‌شود اما باید توجه داشت که به گفته نیویورک تایمز، اینتر در حال حاضر 830 میلیون یورو بدهی دارد. ضررهای این باشگاه رو به افزایش است و تا 400 میلیون یورو رسیده و ژانگ چاره‌ای جز بررسی شرایط فروش این باشگاه یا حداقل بخشی از سهام ندارد. 

1876229

او پیش از این اعلام کرده بود که تصمیمی برای فروش اینتر ندارد اما نمی‌توان احتمال حضور کنسرسیومی خصوصا آمریکایی در راس این باشگاه را نادیده گرفت، درست مانند اتفاقی که برای چلسی رخ داد.

امروز، روزی مهم در تاریخ باشگاه اینتر است. اما در عین حال فرصت خوبی  هم برای رهایی از این فشار مالی است. ژانگ به خوبی می‌داند که این بهترین زمان ممکن برای فروش اینتر است. 

پنجره نقل و انتقالات تابستانی نزدیک است و این کار را برای اینتر سخت خواهد کرد. چلسی به دنبال جذب آندره اونانا است و رئال مادرید هم مایل است لائوتارو مارتینز را به خدمت بگیرد. 

مدیران اینتر تا به حال به تمامی پیشنهادات پاسخ منفی داده‌اند و با تمام وجود خواهان حفظ تیمی هستند که توانسته به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند اما به نظر می‌رسد که آینده برای این باشگاه متفاوت خواهد بود.

دیدگاه‌ها