کد خبر : 1943117 | 20 خرداد 1402 ساعت 12:55 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

جوردی آلبا:

رویارویی اسپانیا و ایتالیا هیچ وقت آسان نیست

جوردی آلبا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، معتقد است که دیدار این تیم برابر اسپانیا در لیگ ملت‌ها رقابت دشواری خواهد بود.

رویارویی اسپانیا و ایتالیا هیچ وقت آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، آلبا در پایان فصل 23-2022 تصمیم گرفت به دوران حضورش در بارسلونا پایان دهد، تصمیمی که زندگی او را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 

با این حال، این بازیکن حالا باید به تیم ملی اسپانیا فکر کرند و رقابت جذابی که همین هفته برابر تیم ملی ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا در پیش خواهد داشت. 

او در گفتگو با روزنامه مارکا درباره حضور در تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: «همیشه به این که باز هم به تیم ملی دعوت شوم فکر می‌کردم. در اردوی قبلی حضور نداشتم و تایید می‌کنم که دعوت شدنم کمی باعث شد که شگفت‌زده شوم. فکر می‌کنم وقتی در زمان خوبی بار دیگر به اوج برگشتم. با تمام وجود تلاش خواهم کرد.»

1762640

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا فکر می‌کند گفت: «بله. احساس بسیار خوبی خواهد بود. من فکر می‌کنم که ما کار بسیار بزرگی در چند ماه اخیر انجام دادیم و با شایستگی صعود کردیم. افراد بسیاری برای این موفقیت تلاش کردند و حالا شانس این را داریم که قهرمان شویم و امیدواریم که به این افتخار دست پیدا کنیم.»

آلبا درباره دیدار دشوار برابر ایتالیا اضافه کرد: «ما می‌دانیم که شرایط ایتالیا به چه صورت است. این بازی مثل همیشه بسیار دشوار خواهد بود چون آنها تیمی بزرگ با بازیکنانی عالی هستند و من اطمینان داریم که پیروزی در این بازی بسیار سخت است.»

دیدگاه‌ها