کد خبر : 1943122 | 20 خرداد 1402 ساعت 13:28 | 23.9K بازدید | 4 دیدگاه

پای یک تیم روسی هم در میان است

تصمیم جالب محبی، اول کافا بعد انتخاب تیم

محمد محبی عجله ای برای انتخاب تیم فصل بعد خود ندارد و می خواهد با خیال راحت با حضور در اردوی تیم ملی یکی از بازیکنان موثر در مسابقات کافا باشد.

تصمیم جالب محبی، اول کافا بعد انتخاب تیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی که این فصل زننده 8 گل برای تیم استقلال در لیگ برتر بود، از جمله بازیکنان خاص فوتبال کشور به‌شمار می‌رود. بازیکن خاص از این جهت که برای فوتبال وقت می‌گذارد و حاضر است همانند بازیکنان حرفه ای نزدیک به 8 ساعت را در باشگاه و زمین فوتبال بگذراند. او در دوران حضور در تیم سپاهان به تنهایی برای خود دستگاه ریکاوری خرید و تا مدت‌ها از حضور در فضای مجازی سر باز می‌زد و در نهایت متقاعد شد که صفحه شخصی اش را راه اندازی کند.

به تازگی و با پایان بازی‌های لیگ برتر باشگاه سانتاکلارا محمد محبی را در جریان پیشنهاداتی که به این باشگاه برای خرید او رسیده قرار داده است. در نهایت با انتخاب محمد محبی باشگاه سانتاکلارا با دریافت 600 هزار دلار رضایتنامه او را صادر خواهد کرد. به واقع بند فسخ قرارداد محمد محبی 600 هزار دلار است و هر باشگاهی این پول را به باشگاه سانتاکلارا بدهد، می‌تواند این بازیکن را قطعی خریداری کند. در این جابجایی نظر محمد محبی شرط است. در تماس صورت گرفته از سوی باشگاه سانتاکلارا گفته می‌شود، علاوه بر باشگاه العین امارات نام یک باشگاه روسی هم به میان آمده است. از سویی حجت کریمی هم به عنوان سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال با باشگاه سانتاکلارا به صورت مکتوب مذاکره کرده و اعلام کرده باشگاه استقلال راضی به پرداخت این پول است و این قول را می‌دهد که این بار بدون دردسر و حاشیه پول باشگاه سانتاکلارا را انتقال خواهد داد. دفعه قبل در انتقال رضایتنامه قرضی محمد محبی به باشگاه پرتغالی از سوی باشگاه استقلال مشکلاتی به وجود آمد که این موجب ناراحتی پرتغالی ها شده بود.

1879405

نکته جالب محمد محبی در مواجه با این پیشنهادات از باشگاه سانتاکلارا خواسته که فعلا دست نگه دارد و اجازه دهد او با خیال راحت در اردوی تیم ملی حاضر شود و در مسابقات کافا به میدان برود و در بازگشت از این تورنمنت نظر خود را به باشگاه ارایه دهد. محمد علاقمند نیست در روزهایی که درگیر حضور در اردوی تیم ملی و حضور در تورنمنت کافا است، ذهنش درگیر جابجایی و انتخاب تیم شود که بدون شک این موضوع با توجه به چالش هایی که در پی خواهد داشت، می تواند ذهن او را بهم بریزد و موجب کاهش کارایی اش در اردوی تیم ملی شود.

محمد محبی که با نظر امیر قلعه نویی از تیم شاهین شهرداری بوشهر بعد از صعود به لیگ برتر به تیم سپاهان آمد و در این تیم چهره شد، یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی تیم ملی است و می کوشد با نمایشی که در ترکیب تیم ملی خواهد داشت، از انتخاب امیر قلعه نویی دفاع کند. البته که او در اردوی قبلی تیم ملی و در بازی های برگزار شده از جمله دیدار با روسیه یکی از خوب های تیم ملی بود.

دیدگاه‌ها