کد خبر : 1943146 | 20 خرداد 1402 ساعت 14:30 | 33.3K بازدید | 23 دیدگاه

باستونی:

رودیگر به من یاد داد چطور هالند را مهار کنم

مدافع اینتر با تماشای فیلم بازی رفت رئال مادرید-منچسترسیتی و نحوه مهار ارلینگ هالند توسط آنتونیو رودیگر، اعتماد به نفس گرفته است.

رودیگر به من یاد داد چطور هالند را مهار کنم

به گزارش "ورزش سه"، امشب در استانبول، فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و منچسترسیتی برگزار خواهد شد و طبعا چشم امید سیتیزن‌ها به درخشش ارلینگ هالند است. بهترین گلزن لیگ برتر در فصل جاری، همه رکوردها را در انگلیس از آن خود کرده و در لیگ قهرمانان نیز آقای گل است. بزرگترین تهدید برای اینتر نیز هالند خواهد بود و الساندرو باستونی به احتمال زیاد امشب مامور مهار ستاره نروژی خواهد بود. مدافع ملی پوش اینتر ولی ترسی از هالند ندارد.

1885301

او به تی ان تی گفت: «یک ویدیو از بازی رفت رئال و سیتی دیدم و روی عملکرد رودیگر تمرکز کردم. او به شکلی فوق العاده توانست هالند را مهار کند و من از او در بازی فینال الگو خواهم گرفت. البته همه می‌دانیم که سیتی فقط هالند نیست و ستاره های تعیین کننده زیادی دارد. واقعیت این است که ما هیچ ترسی از سیتی نداریم و خودمان را تیمی قدرتمند می دانیم.»

1874794

باستونی ادامه داد: «رودیگر به من یاد داد چطور می توان هالند را مهار کرد ولی ما قطعا برای کنترل سیتی به یک نمایش تیمی هماهنگ نیاز داریم. باید متحد و جسور باشیم.»

باستونی در مورد شایعات انتقالش به سیتی و آرزویش برای بازی فینال گفت: «آن شایعات هرگز صحت نداشتند. من در اینتر خوشحالم و با همین تیم توانستیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم، در حالی که هیچکس به ما امید نداشت. رویای من برای بازی فینال پیروزی 1-0 با گلزنی خودم است.»

دیدگاه‌ها