کد خبر : 1943169 | 20 خرداد 1402 ساعت 16:01 | 75.9K بازدید | 19 دیدگاه

با آغوش باز منتظرتان هستیم

پیام ویژه الخلیفی برای رئال مادرید و بارسلونا

ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی و اتحادیه باشگاههای اروپایی، از رئال مادرید و بارسلونا خواست که پروژه سوپرلیگ اروپا را رها کنند.

پیام ویژه الخلیفی برای رئال مادرید و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، چهار روز پیش یوونتوس به هر دو غول اسپانیایی اطلاع داد که از این پس دیگر در پروژه سوپرلیگ اروپا با آن‌ها نیست و به این ترتیب، حالا فقط رئال مادرید و بارسلونا به این پروژه شکست خورده که قرار بود رقیب لیگ قهرمانان شود، متعهد مانده‌اند.

1641657

این یک گام دیگر از یووه در مسیری است که در شش ماه گذشته در پیش گرفته، یعنی از زمانی که پرونده تحقیقات موسوم به پریسما به جریان افتاد و پای یووه بابت زیاد نشان دادن مبلغ خرید و فروش‌هایش به دادگاه باز شد.

به دنبال رو شدن پرونده پریسما، آندره‌آ آنیلی و کل تیم مدیریتی یووه استعفا کردند و جان الکان مسئولیت‌های بیشتری را در هدایت باشگاه برعهده گرفت. یکی از کارهایی که الکان کرده، بازسازی پل‌هایی است که آنیلی در رابطه با یوفا خراب کرد.

1749563

امروز در حاشیه اجلاس اتحادیه باشگاه‌های اروپایی به ریاست ناصر الخلیفی در استانبول، از وی در مورد کناره‌گیری یوونتوس سوال شد و او پاسخ داد: «این یک تصمیم درست از نظر من است. سوپرلیگ پروژه‌ای شکست خورده است که آینده‌ای ندارد و دلیلی نمی‌بینم یوونتوس و هیچ باشگاهی برای آن هزینه بپردازد. از یوونتوس در اتحادیه باشگاه‌های اروپایی استقبال می‌کنیم و درهای اتحادیه به روی دو باشگاه دیگر نیز باز است.»

الخلیفی ادامه داد: «شنیده‌ام بارسلونا نیز قصد کناره‌گیری دارد که بهترین تصمیم خواهد بود. فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا مدیرانی باهوش هستند ولی بهترین و باهوش‌ترین‌ها نیز اشتباه می‌کنند. من توصیه‌ای برایشان ندارم چون قطعا بهتر از هر کسی می‌دانند چه کاری باید انجام دهند. ما منتظر رئال و بارسا در اتحادیه هستیم.»

دیدگاه‌ها