کد خبر : 1943175 | 20 خرداد 1402 ساعت 16:25 | 68.2K بازدید | 25 دیدگاه

ادعای اسپورت و آاس

قطعی: 3 بازیکن بارسا در فهرست مازاد ژاوی

دو نشریه اسپورت و آاس امروز نوشتند که ژاوی برای فصل پیش رو به آنسو فاتی، فران تورس و فرانک کسیه نیازی ندارد.

قطعی: 3 بازیکن بارسا در فهرست مازاد ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه گذشته جلسه‌ای در باشگاه بارسلونا بین ژاوی، خوان لاپورتا و متئو آلِمانی برگزار شد تا در مورد فصل 24-2023 برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد. لالیگا اخیرا به طرح امکان سنجی بارسلونا چراغ سبز نشان داد که باعث خواهد شد قرارداد چند بازیکن تیم که تمدید شده بود، در لالیگا ثبت شود ولی بارسلونا برای خرید بازیکن جدید نیاز به فروش بازیکنان خود خواهد داشت.

1875275

 بر اساس اعلام لالیگا، بارسا فعلا به ازای فروش چهار بازیکن می‌تواند بازیکن جدید بخرد. بارسا در این تابستان بازیکنان زیادی جذب نخواهد کرد ولی قرار است بازیکنانی به تیم اضافه شوند که بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشند.

1878759

طبق اعلام اسپورت و آاس، ژاوی نسبت به سه بازیکن خود اعلام عدم نیاز کرده و آلِمانی مامور شده تا طی امروز و فردا این خبر را به گوش مدیر برنامه‌هایشان برساند. صحبت از آنسو فاتی، فران تورس و کسیه است که دیگر جایی در ایده‌های ژاوی برای فصل بعد ندارند. 

1834110

آاس نوشته است که تورس و فاتی هیچ تمایلی برای ترک بارسا ندارند و هر دو نیز چند سال دیگر با باشگاه قرارداد دارند ولی کسیه که در تابستان گذشته از میلان به بارسا پیوست، به باشگاه اطلاع داده که در صورت رسیدن پیشنهادی خوب، جدا خواهد شد. آلِمانی به نظر کار دشواری برای راضی کردن فاتی و تورس خواهد داشت و باید دید موفق خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها