کد خبر : 1943176 | 20 خرداد 1402 ساعت 16:32 | 108.4K بازدید | 63 دیدگاه

برای اولین بار بعد از 13 سال: مالک سیتی در ورزشگاه

شیخ منصور، مالک منچسترسیتی به استانبول رفته تا بازی تیمش مقابل اینتر را از نزدیک تماشا کند. این اولین حضور او در یک بازی بعد از 13 سال است.

برای اولین بار بعد از 13 سال: مالک سیتی در ورزشگاه

به گزارش "ورزش سه"، منصور از سال 2008 که منچسترسیتی را خریده، فقط یک بار از نزدیک بازی این تیم را دیده است که به سال 2010 برمی‌گردد، وقتی که آبی‌ها در خانه توانستند لیورپول را شکست دهند. او دو بازی دوستانه در ابوظبی را هم از نزدیک دیده است.

به هر حال، منصور اکنون با جت شخصی‌اش به استانبول رفته تا از نزدیک شاهد تاریخ‌سازی تیم خود باشد، چرا که سیتی فقط یک برد تا فتح سه‌گانه‌ای باارزش فاصله دارد.

اگر سیتی بتواند اینترمیلان را شکست دهد و تاج قهرمانی اروپا را بر سر بگذارد، دومین باشگاه تاریخ انگلیس خواهد شد که در یک فصل، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان را درو کرده است.

1885379

منصور همراه با رئیس باشگاه، خلدون المبارک مسابقه با اینتر را تماشا خواهد کرد و احتمالا بعد از بازی به رختکن خواهد رفت تا با پپ گواردیولا و بازیکنانش گفت‌وگو کند.

سیتی در دوره مالکیت منصور توانسته به قدرت اول فوتبال انگلیس تبدیل شود و در 12 سال گذشته هفت بار قهرمان لیگ برتر شده که پنج‌تای آن در شش سال گذشته بوده است.

به کمک پول‌های او سیتی توانست یک کمپ تمرینی مدرن بسازد، ورزشگاه اتحاد را توسعه دهد و حالا هم در آستانه بردن سه‌گانه قرار بگیرد، افتخاری که فقط منچستریونایتد در سال 1999 به دست آورده است.

دیدگاه‌ها