کد خبر : 1943190 | 20 خرداد 1402 ساعت 17:25 | 24.4K بازدید | 18 دیدگاه

نه به بایرن: امرابط منتظر بارسا است

سفیان امرابط، ستاره خط میانی فیورنتینا منتظر پیشنهاد بارسا است و تا آن زمان با هیچ باشگاه دیگری وارد گفت‌وگو نخواهد شد.

نه به بایرن: امرابط منتظر بارسا است

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه بیلد چاپ آلمان گزارش کرد که بایرن مونیخ برای جذب سفیان امرابط دست به کار شده اما وقتی متوجه شده است این هافبک مراکشی فقط دوست دارد به بارسا ملحق شود، به دنبال گزینه‌های جایگزین رفته است.

امرابط به طور کل دوست دارد در لالیگا بازی کند و اگر نتواند پیراهن بارسلونا را بپوشد، آن وقت به اتلتیکو مادرید می‌پیوندد. البته بارسا هم از ژانویه گذشته این بازیکن را زیر نظر دارد و در بازار نقل و انتقالات زمستانی به فیورنتینا پیشنهاد کرد که امرابط را به طور قرضی بگیرد، اما در قراردادش گزینه خرید گنجانده شود.

فیورنتینا هم مخالفت کرد چرا که علاقه‌ای نداشت یکی از ستارگان تیم در میانه فصل از آن جدا شود. حالا به نظر می‌رسد باشگاه ایتالیایی حاضر باشد با دریافت رقمی حدود 20 میلیون یورو این هافبک مراکشی را به بارسا بدهد.

1885418

ژاوی گفته، اولویت او خرید یک هافبک دفاعی است اما گزینه‌های مشهور برای پر کردن جای خالی بوسکتس یا با باشگاه‌های خود قرارداد طولانی مدت دارند و یا گران هستند و امرابط محتمل‌ترین گزینه برای بارسا است. البته برای خریدن او هم باید صبر کند تا باشگاه اول بازیکن بفروشد.

در هر حال، به نظر می‌رسد امرابط منتظر بارسا است. اتلتیکو هم در مورد او پرس و جو کرده و اگر او نتوانست به نوکمپ برود، گزینه بعدی‌اش اتلتیکو خواهد بود.

دیدگاه‌ها