کد خبر : 1943194 | 20 خرداد 1402 ساعت 17:47 | 50.5K بازدید | 9 دیدگاه

غایبان احتمالی فینال لیگ قهرمانان

ستون فقرات منچسترسیتی مصدوم است!

شانس بزرگ اینتر، تشدید آسیب‌دیدگی دو ستاره سیتی خواهد بود.

ستون فقرات منچسترسیتی مصدوم است!

به گزارش ورزش سه، غول‌های انگلیسی و ایتالیایی با لیست کامل بازیکنان بدون غیبت، اعم از مصدومیت یا محرومیت، به استانبول سفر کردند. البته، دالبرت هنریکه، مدافع چپ برزیلی، بازیکن اینتر، همچنان یک مورد استثنایی است، زیرا او مدت زیادی از میادین دور بوده است. 
مربیان سیتی و اینتر، پپ گواردیولا اسپانیایی و سیمونه اینزاگی ایتالیایی به دلیل نگرانی در مورد 4 بازیکن، نفس خود را در ورزشگاه آتاتورک حبس کردند و با استرس آخرین تمرین را گذراندند.

در اردوی انگلیس تردیدهایی در مورد آمادگی مانوئل آکانجی به دلیل درد عضلانی و همچنین کایل واکر به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر به وجود آمده است.

1868330

با این حال گواردیولا این دو را در لیست قرار داد و امیدوار است که آنها در بازی حضور داشته باشند. به نوشته یک وبسایت ایتالیایی آنها ستون فقرات دفاع سیتی را تشکیل می‌دهند و رابین دیاز پرتغالی را همراهی می‌کنند. 
گواردیولا به لطف این سه گانه (سه گانه دفاعی) ناتان آکه و امریک لاپورته، یک خط دفاعی قوی ساخت که بدون شکست به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
نقش آکانجی سوئیسی با منچسترسیتی به نظر مهم‌تر است، جایی که او 10 بازی در دوران حرفه‌ای تیمش در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و یک گل با دو پاس گل به ثبت رساند.
در مورد کایل واکر، سرمربی سیتی به دلیل مصدومیت‌های فراوان در طول فصل، تنها در 4 مسابقه لیگ قهرمانان از کیفیت او بهره برده اما امیدوار است در فینال لیگ قهرمانان این بازیکن را به میدان بفرستد.

از سوی دیگر، سیمونه اینزاگی تمایل دارد هنریخ مخیتاریان هافبک ارمنی را به دلیل مصدومیتی که اخیراً او را از تمرینات دور کرده بود، روی نیمکت بنشاند.

دیدگاه‌ها