کد خبر : 1943196 | 20 خرداد 1402 ساعت 17:55 | 13.5K بازدید | 8 دیدگاه

این در دستور کار ما برای فصل جدید است

اسفندیارپور: گل‌گهر وی ای آر می‌آورد!

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان می‌گوید برای اقدام اجرایی درخصوص پیاده‌سازی VAR در انتظار رفتار باشگاه‌های پیش‌رو است.

اسفندیارپور: گل‌گهر وی ای آر می‌آورد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، در حالی رقابت‌های لیگ بیست و دوم بدون اینکه مجهز به تکنولوژی VAR باشد، به اتمام رسید پیش از شروع رقابت‌ها و در طول فصل وعده‌هایی برای پیاده سازی این سیستم از میانه مسابقات داده شد، اما در نهایت این موضوع به عمل نرسید.
پس از اینکه اهالی فوتبال از پیاده سازی VAR در لیگ بیست و دوم ناامید شدند، امیدوارند این اتفاق برای لیگ بیست و سوم اجرایی شود و حالا گفته می‌شود، شرکتی تحت لیسانس فیفا به چند باشگاه نظیر سپاهان، فولاد خوزستان و گل‌گهر برای پیاده سازی این تکنولوژی معرفی شده است، تا با توجه به زیرساخت‌های مناسبی که دارند، این موضوع را زودتر از سایر باشگاه‌ها پیش ببرند.
در همین زمینه در گفت‌وگویی که با محمد اسفندیارپور مدیرعامل گل‌گهر داشتیم، از او درباره آخرین شرایط این باشگاه برای پیاده سازی VAR پرسیدیم که او در واکنش به این سوال گفت: «ما کارهایی را انجام داده‌ایم، ولی نگرانی‌های خودمان را داریم. دنبال این هستیم که ببینیم بقیه باشگاه‌ها در چه مرحله‌ای هستند و چه کارهایی را انجام داده‌اند، که ریسک انتخاب به حداقل برسد. به هر حال خودتان می‌دانید که فرآیند سخت و پیچیده‌ای هست، اما شدنی هست و راه‌های زیادی هم وجود دارد.» 
مدیرعامل گل‌گهر ادامه می‌دهد: «می‌خواهیم ببینیم به هر حال باشگاه‌های پیشرو در این قضیه اگر توفیقی حاصل کردند، ما هم قطعا برای این قضیه اقدام خواهیم کرد. در دستور کار ما برای فصل جدید هست، که حداقل یکی از استادیوم‌هایمان را به تکنولوژی VAR مجهز کنیم.»

اسفندیارپور سپس در واکنش به اینکه آیا باشگاه گل‌گهر با شرکتی که فدراسیون فوتبال معرفی کرده، ارتباط گرفته است یا خیر، بیان کرد: «ما جلسات خودمان را داشته‌ایم و در حال ادامه این موضوع هستیم. نشست‌ها توسط تیم‌های تخصصی در جریان است و منتظریم که نتیجه مشخص بشود تا ببینیم به چه جمع‌بندی ‌ای می‌رسیم.»
در ادامه مدیرعامل گل‌گهر در واکنش به این سوال که فکر می‌کند آیا این موضوع به لیگ بیست و سوم برسد، اینطور واکنش نشان داد: «به هر حال این کار باید از یک جایی شروع شود. امیدوارم اینقدر قوی باشیم که بتوانیم این کار را انجام بدهیم و شروع کنیم.»

دیدگاه‌ها