کد خبر : 1943200 | 20 خرداد 1402 ساعت 18:00 | 18.2K بازدید | 17 دیدگاه

انتقادات از اینزاگی منصفانه نبود

استرا: اینتر با اتوبوس و سیتی با سفینه فضایی می‌آید

آندره‌آ استراماچونی در مورد فینال امشب لیگ قهرمانان بین اینتر و منچسترسیتی صحبت کرد و گفت که اینتر از حریف قدر خود نمی ترسد.

استرا: اینتر با اتوبوس و سیتی با سفینه فضایی می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، امشب فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و منچسترسیتی در استانبول برگزار خواهد شد و بسیاری شانس قهرمانی سیتی را بیشتر می‌دانند. اینتر سابقه سه قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد ولی سیتی تاکنون موفق به فتح لیگ قهرمانان نشده است. نراتزوری در حالی به فینال رسید که در مقطعی از فصل شایعات برکناری سیمونه اینزاگی شنیده می‌شد.

1876956

آندره‌آ استراماچونی، مربی سابق اینتر که مدتی هم هدایت استقلال را برعهده داشت، در مورد فینال امشب به توتو مرکاتو گفت: «لحظه بزرگی برای اینتر و فوتبال ایتالیاست. ایتالیا در دوره سختی به فینال لیگ قهرمانان برگشته است. ما دو دوره متوالی است که موفق به صعود به جام جهانی نمی‌شویم و در چنین شرایطی حضور اینتر در فینال واقعا ارزشمند است.»

استرا ادامه داد: «امشب مهم‌ترین بازی فوتبال باشگاهی را شاهد خواهیم بود و همه می‌دانیم که اینتر مقابل قوی‌ترین تیم جهان بازی می‌کند. اینتر با اتوبوس و منچسترسیتی با سفینه فضایی می‌آید، اما ما ایتالیایی‌ها همیشه مقابل تیم‌های قدرتمند شرافتمندانه بازی کرده‌ایم.»

1885005

انتقادات زیاد از سیمونه اینزاگی: «من برای سیمونه خوشحالم و این را شخصا به او گفتم. چیزهای بد زیادی در مورد او گفته بودند ولی او لایق آن همه انتقاد غیرمنصفانه نبود. نشستن روی نیمکت اینتر و هدایت این تیم کار دشواری است و خوشحالم که اینزاگی با رساندن اینتر به فینال، شایستگی‌هایش را اثبات کرد.»

دیدگاه‌ها