کد خبر : 1943206 | 20 خرداد 1402 ساعت 18:36 | 26.7K بازدید | 10 دیدگاه

برای جبران 100 میلیون کسری: حراج ستاره‌های یووه

یوونتوس برای تراز کردن حساب‌هایش به 100 میلیون یورو نیاز دارد و باید این پول را با فروش بازیکن در تابستان تهیه کند.

برای جبران 100 میلیون کسری: حراج ستاره‌های یووه

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس با کسر 10 امتیاز از مجموع امتیازهایش در این فصل نتوانسته سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و در نتیجه برای تراز شدن حساب‌های مالی خود به 100 میلیون یورو نیاز دارد.

به این ترتیب، اگر پیشنهاد منطقی برسد، ممکن است هر بازیکنی در تیم فروخته شود. نفر اول فهرست هم دوسان ولاهوویچ است: بیش‌ترین پیشنهاد برای فروش بازیکن درباره ولاهوویچ است و مهاجم صربستانی گران‌ترین بازیکن باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی هم هست.

یووه برای او 80 میلیون یورو می‌خواهد اما این باور وجود دارد که اگر پیشنهادی حدود 70 میلیون یورو هم به دست‌شان رسید، او را خواهند فروخت. اگر باشگاه تورینی موفق شود DV9 را بفروشد، آن وقت بخش عمده‌ای از مشکلات مالی‌اش برطرف خواهد شد.

برای تهیه باقی مانده پول، کولوسِوسکی هست که قرضی در تاتنهام بازی می‎‌کند. تاتنهام او را 35 میلیون یورویی که در قرارداد قرضی او قید شده، نمی‌خرد و تلاش می‌کند با رقمی حول و حوش 25 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرد. اما همین مبلغ هم کار یووه را راه می‌اندازد.

1885445

سناریوی دوم که هواداران یووه بیش از همه از آن ترس دارند، این است که ولاهوویچ همراه با کیه‌زا فروخته شود. در این صورت، یوونتوس بیش از 100 میلیون یورو درآمد خواهد داشت. بایرن مونیخ، چلسی، اتلتیکو مادرید، منچستریونایتد، پی‌اس‌جی و نیوکسل از مشتریان ولاهوویچ هستند و بایرن و لیورپول نیم‌نگاهی به کیه‌زا دارند؛ اما یوونتوس قصد ندارد هر دوی آن‌ها را از دست بدهد، مگر در حادترین شرایط.

راه حل سوم، فروش بازیکنان جوان و خوش آتیه تیم است؛ بازیکنانی مثل میرتی، ایلینگ جونیور و رووه‌لا که هر کدام حدود 15 تا 20 میلیون یورو ارزش دارند. باید دید مدیران باشگاه کدام راه را انتخاب می‌کنند.

دیدگاه‌ها