کد خبر : 1943212 | 20 خرداد 1402 ساعت 18:49 | 52.3K بازدید | 18 دیدگاه

توصیه الخلیفی به رئال و بارسا: برگردید!

ناصر الخلیفی به رئال مادرید و بارسلونا توصیه کرد هر چه زودتر قید پروژه سوپرلیگ اروپا را بزنند و "به آغوش خانواده برگردند."

توصیه الخلیفی به رئال و بارسا: برگردید!

به گزارش "ورزش سه"، رئیس پاری‌سن‌ژرمن که رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا هم هست، بار دیگر لب به انتقاد از طرح سوپرلیگ باز کرد و به رئال مادرید و بارسلونا، تنها باشگاه‌های همچنان وفادار به این طرح گفت که قید این پروژه را بزنند.

ناصر الخلیفی گفت: «بهترین چیز این است که به جمع خانواده، به اکوسیستم فوتبال برگردند. کار هوشمندانه همین است. آن‌ها باید اشتباهی که مرتکب شدند را تشخیص دهند و آن را تصحیح کنند.»

از او درباره مشکلات مالی بارسلونا سوال شد که پاسخ داد: «من اینجا نیستم که درباره مشکلات دیگران حرف بزنم. وکلای این باشگاه باید این کار را بکنند. من خالصانه آن‌ها را تشویق می‌کنم که به جمع ما برگردند تا از نظر مالی قوی شوند و مشکلات‌شان حل شود. راه‌حل برای آن‌ها، بازگشت به خانواده است. بهتر است که برگردند. آن وقت موقعیت اقتصادی بهتری خواهند داشت.» از او درباره مادرید پرسیده شد: «بله، از بازگشت همه استقبال می‌شود.»

1885454

یوونتوس اخیرا از پروژه سوپرلیگ کنار کشید تا رئال و بارسا تنها باشگاه‌هایی باشند که هنوز به این پروژه متعهدند: «در یووه مشکلات زیادی در زمینه حسابداری و چیزهای دیگر وجود دارد. فکر می‌کنم تصمیم درست این بود که آن را ترک کنند چون آینده‌ای ندارد. پروژه‌ای وجود ندارد. هیچ چیزی نمانده است. آن‌ها دارند زمان، انرژی، پول و... را برای هیچی می‌گذارند!»

دیدگاه‌ها