کد خبر : 1943215 | 20 خرداد 1402 ساعت 18:52 | 9.9K بازدید | 18 دیدگاه

ژکو یا لوکاکو، میخیتاریان یا بروزوویچ؛

دو ابهام بزرگ ترکیب اینتر در فینال

هنوز دو انتخاب نهایی فیلیپه اینزاگی در مرکز زمین و پست مهاجم هدف مشخص نیست.

دو ابهام بزرگ ترکیب اینتر در فینال

به گزارش "ورزش‌ سه"، اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا هم به مانند بازی‌های اخیرش در همین رقابت‌ها و مسابقات سری‌آ بی‌شک با آرایش 2-5-3 راهی میدان خواهد شد. به این ترتیب که اونانا در چارچوب دروازه خواهد ایستاد و سه مدافع میانی تیم آچربی، باستونی و دارمیان خواهند بود.

یکی از ابهامات ترکیب اصلی نراتزوزی در مرکز میدان است؛ جایی که با مصدومیت میخیتاریان مشخص نیست، که این هافبک ارمنی قرار است در کنار چالهان اغلو و بارلا خط میانی اینتر را تشکیل دهند، یا بروزوویچ به ترکیب 11 نفره اضافه خواهد شد. میخیتاریان تمرینات انتهایی اینتر را با مصدومیت پشت سر گذاشته و ممکن است با وجود رسیدن به مرز آمادگی در ترکیب 11 نفره قرار نگیرد.

از سوی دیگر یکی از مهم‌ترین ابهامات ترکیب اینتر حضور ثابت لوکاکو است یا ژکو. بی‌شک انتخاب هر یک از این دو بازیکن می‌تواند تاثیر شگرفی بر نحوه نمایش اینتر مقابل تیم قدرتمند گوآردیولا داشته باشد. 

آنطور که اسکای گزارش داده، در آخرین تمرین نراتزوری، بروزوویچ در مرکز میدان و ژکو در خط هجومی به عنوان بازیکن ثابت بازی کرده‌اند. 

گفتنی است علاوه بر بازیکنانی که ذکر شد، دومفرایس در پست پیستون راست و دی مارکو در پست وینگر چپ برای اینتر در فینال بازی خواهد کرد و در راس خط هجومی افعی‌ها هم یکی از میان ژکو و لوکاکو زوج لائوتارو می‌شود.

دیدگاه‌ها