کد خبر : 1943216 | 20 خرداد 1402 ساعت 19:02 | 33K بازدید | 11 دیدگاه

ماجرای پیشنهاد ملوان به سیدجلال حسینی

طی روزهای اخیر شایعاتی درباره پیشنهاد ملوان به مدافع باتجربه اسبق تیم ملی رسیده که گفته می‌شود اساس ندارد.

ماجرای پیشنهاد ملوان به سیدجلال حسینی

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی در اولین فصل دوره مربیگری خود نیز با افتخار کار را به پایان رساند. پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر، بعد از اعلام بازنشستگی و آغاز دوره مربیگری، در کنار یحیی گل محمدی کار را دنبال کرد و همزمان دوره مربیگری کلاس‌های پیشرفته‌اش را نیز طی کرد.

او در پایان فصل به عنوان مربی پرسپولیس نیز توانست با کسب دو جام کار را به پایان برساند تا نشان دهد قهرمانی و موفقیت با او عجین شده است. سیدجلال حسینی که این روزها دوره درجه A آسیا را پشت سر می‌گذارد، با شایعاتی مبنی بر احتمال حضور روی نیمکت ملوان بندرانزلی بعد از قطع همکاری مازیار زارع مواجه شده است.

مازیار زارع که سه فصل هدایت ملوان را برعهده داشت، توانست در کنار پژمان نوری دیگر اسطوره انزلی‌چی‌ها این تیم را به مقام قهرمانی لیگ یک و صعود به لیگ برتر برساند. آنها علی‌رغم مشکلاتی که داشتند در نهایت سهمیه ملوان را در اولین فصل بعد از بازگشت در لیگ برتر حفظ کردند. با این حال زارع با اشاره به این مشکلات پیش از پایان فصل از پایان همکاری خود با ملوان خبر داده بود.

با این اتفاق اکنون شایعات زیادی حول آینده ملوان بندرانزلی شکل گرفته که یکی از آنها مربوط به احتمال سرمربیگری سیدجلال حسینی در این تیم است. سیدجلال کار را در ملوان استارت زد و در این تیم ستاره شد و در ادامه راه تهران را در پیش گرفته بود. او اما تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی یا غیررسمی از این تیم دریافت نکرده تا شایعات مربوط به حضورش روی نیمکت ملوان تا این لحظه بی‌اساس باشد.

دیدگاه‌ها