کد خبر : 1943220 | 20 خرداد 1402 ساعت 19:12 | 16.6K بازدید | 8 دیدگاه

این آرژانتینی در فینال از شاهزاده الهام می‌گیرد

لائوتارو مارتینز امیدوار است اتفاقات فینال 2010 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که برای میلیتو رخ داد، برای او هم اتفاق بیفتد.

این آرژانتینی در فینال از شاهزاده الهام می‌گیرد

به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین حضور اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا به فصل 2010-2009 بازمی‌گردد که در آن زمان دیگو میلیتو مهاجم آرژانتینی اینتر در اوج دوران آمادگی قرار داشت و حتی دیگو مارادونای سخت‌گیر را هم مجبور کرد تا او را جلوتر از مهاجمان سرشناس فوتبال آرژانتین به جام جهانی آفریقای جنوبی ببرد.

میلیتو که در میان هواداران اینتر به شاهزاده مشهور است، در فینال برنابئو دو بار دروازه بایرن مونیخ را باز کرد، تا شاگردان مورینیو که برای رسیدن به فینال راه بسیار سختی را پشت سر گذاشته بودند، با دو گل برنده مسابقه شوند و سومین جام اروپایی نراتزوری را در تاریخ رقم بزنند.

1885461

حالا اینتر در شرایطی پس از 13 سال بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده، که لائوتارو مارتینز سال فوق‌العاده‌ای را در اینتر پشت سر گذاشته و طی هفته‌های اخیر در اوج آمادگی قرار دارد.

احتمالا اگر قرار باشد اینتر در ورزشگاه آتاتورک استانبول دست به کاری معجزه آسا بزند و برای چهارمین مرتبه قهرمان اروپا شود، لائوتارو یکی دیگر از بازی‌های درخشان خود در سالی که طی آن قهرمان جهان شد را تکرار خواهد کرد و این اتفاق آرزوی خودش و تمام اینتری‌های دنیا است.

دیدگاه‌ها