کد خبر : 1943222 | 20 خرداد 1402 ساعت 19:19 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

اسپالتی: پیش‌بینی نمی‌کنم چون با گواردیولا و اینتر رفیقم!

لوچانو اسپالتی می‌گوید هم با گواردیولا هم با اینتر رفیق است و نمی‌تواند بین آنها یکی را برای قهرمانی انتخاب کند. او می‌گوید ناپولی می‌توانست امشب در فینال چمپیونزلیگ حضور داشته باشد.

اسپالتی: پیش‌بینی نمی‌کنم چون با گواردیولا و اینتر رفیقم!

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی، سرمربی این فصل ناپولی و قهرمان سری آ، که از فصل آینده روی نیمکت ناپولی نخواهد نشست امروز با حضور در مراسم اتحادیه مربیان ایتالیایی در حاشیه مراسم به سوال‌های خبرنگاران درباره فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا پاسخ داد.

1882350

یک خبرنگار از اسپالتی پرسید چون اینتر تیمی ایتالیایی است آیا امشب از اینتر هواداری می‌کند؟ و او در پاسخ گفت: "امشب طرفدار اینتر هستم؟ شکی نیست که بازی را نگاه می‌کنم چون عاشق فوتبالم و در عین حال با گواردیولا رفیق هستم. من با اینتر هم رفیق هستم و دو سال فوق‌العاده را در آنجا سپری کرده‌ام اما در نهایت تصمیم گرفتم مسیر متفاوتی را در پیش بگیرم. تصمیمی که زمان ثابت کرد درست بوده کما اینکه امروز می‌بینید آنها در فینال چمپیونزلیگ هستند."

از سرمربی ناپولی پرسیده شد که آیا به خاطر عدم حضور ناپولی در این فینال حسرت می‌خورد؟ او گفت: "بله، حسرت می‌خورم. ما می‌توانستیم در فینال باشیم. ولی باید اتفاقاتی که افتاد را تحلیل کنیم. اتفاق‌های متعددی افتاد که باعث شد ما از مسیر درست منحرف شویم. ما واقعیت را با اعتماد به نفس قبول می‌کنیم. امیدوارم ناپولی در آینده به این جایگاه برسد."

1885465

دیدگاه‌ها