کد خبر : 1943239 | 20 خرداد 1402 ساعت 20:03 | 29.2K بازدید | 5 دیدگاه

فینال سی‌ال: دود سیاه بر فراز استادیوم آتاترک (عکس)

توده‌ای از دود غلیظ در شهر استانبول به ورزشگاه آتاترک، محل برگزاری دیدار سی‌ال‌، نزدیک می‌شود و این هواداران حاضر در ورزشگاه را نگران کرده است.

فینال سی‌ال: دود سیاه بر فراز استادیوم آتاترک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق گذشته درحالی‌که هواداران دو تیم منچسترسیتی و اینتر ورود به ورزشگاه آتاترک استانبول را آغاز کردند، متوجه شدند که توده‌ای دود غلیظ و سیاه‌رنگ در آسمان غرب استانبول دیده شده و به این ورزشگاه نزدیک می‌شود.

درحالی‌که این دود سیاه باعث نگرانی عده‌ای از هواداران دو فینالیسیت لیگ قهرمانان شده است رسانه‌های ترکیه اعلام کردند منشأ این توده آتش‌سوزی در یک کارگاه صنعتی بوده است.

1885499

بر اساس این گزارش‌ها در شهرک صنعتی واقع در محله باشاک‌شهیر استانبول در یک کارخانه آتش‌سوزی بزرگی اتفاق افتاده است. آتش از طبقه ششم این کارخانه آغاز شده که سالن تزریق پلاستیک و محل نگهداری کارتن‌های مقوایی بوده است.

1885500

رسانه‌ها می‌گویند روند خاموش کردن آتش توسط آتش‌نشانی استانبول ادامه دارد و تا این لحظه 8 کارگر نجات داده شده‌اند. بر اساس اعلام این رسانه‌ها آتش‌سوزی به زودی مهار شده و با توجه به سرعت و مسیر حرکت باد مشکلی برای ورزشگاه آتاترک که برای میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آماده می‌شود پیش نخواهد آمد. 

دیدگاه‌ها