کد خبر : 1943245 | 20 خرداد 1402 ساعت 20:29 | 11.4K بازدید | 10 دیدگاه

انتقال تروفی از فن زون به ورزشگاه

حالا جام فقط در دسترس اینتر و سیتی است! (عکس)

جام نقره‌ای لیگ قهرمانان اروپا به محوطه ورزشگاه آتاتورک استانبول منتقل شد.

حالا جام فقط در دسترس اینتر و سیتی است! (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، سرانجام انتظارها به سر رسید و تا ساعاتی دیگر آخرین دیدار فصل جاری فوتبال اروپا در حساس‌ترین نقطه، یعنی فینال لیگ قهرمانان اروپا، برگزار خواهد شد.

این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که شاگردان پپ گواردیولا برای رسیدن به آن در گروه هفتم مسابقات که دورتموند، سویا و کوپنهانگن هم حضور داشتند، اول شد و سپس در ادامه راه لایپزیش، بایرن مونیخ و رئال مادرید را برای رسیدن به فینال شکست داد.

در سوی دیگر این مسابقه اینتر قرار دارد که در گروه سوم با بایرن مونیخ، بارسلونا و ویکتوریا پلژن هم گروه بود و پس از قرار گرفتن در رتبه دوم و حذف بارسلونا، موفق شد با شکست دو تیم پرتغالی پورتو و بنفیکا به مرحله نیمه نهایی برسد و در این مرحله هم با شکست میلان به فینال و مصاف با تیم قدرتمند پپ گواردیولا رسید.

حالا دو تیم در شرایطی از ساعاتی دیگر در ورزشگاه آتاتورک استانبول به مصاف هم می‌روند، که شرایط روی کاغذ برای تیم انگلیسی که به دنبال تکمیل سه گانه قهرمانی است، بهتر به نظر می‌رسد، اما شاگردان اینزاگی هم طی هفته‌های اخیر فرم بسیار خوبی ارائه کرده‌اند و با قهرمانی در جام حذفی امیدوارند موفق به شکست فیروزه‌ای پوشان انگلیسی شوند.

جام نقره‌ای لیگ قهرمانان اروپا دقایقی پیش از فن‌زوم محل بازدید هواداران به ورزشگاه آتاتورک وارد شد؛ جایی که تا تقریبا 4 ساعت دیگر مقدمات نوشتن یکی از دو تیم اینتر یا منچسترسیتی بر روی آن در حال انجام است.

باید دید این جام نقره‌ای تماشایی برای چهارمین مرتبه به موزه اینتری‌ها منتقل خواهد شد، یا گواردیولا می‌تواند طلسم نبردن مهم‌ترین جام اروپا را پس از بیش از یک دهه بشکند و مسئولان برگزاری مسابقه را مجبور به حک کردن نام نماینده انگلیس روی آن کند.

1885512
1885513
1885514
1885515
1885516

دیدگاه‌ها